網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月15日 星期二

花旦個個鬥谷胸 陳凱琳iPad都變「湯碗」? __,凱琳,手機平板,iPad,陳凱琳,



其他影片:>>






到底一部iPad點先可以變成一個湯碗?除咗搵大衛高柏飛之外,出席大台嘅頒獎禮,都係一個好方法,一向都被指係「iPad身材」嘅鄭嘉穎......個女朋友陳凱琳,昨晚出席大台嘅台慶頒獎禮時,谷胸谷到上心口,完全睇唔出佢平時嘅「iPad身材」,不過觀眾嘅眼睛係雪亮嘅,大家都會知佢一向身材係點,唔會畀幻覺呃到。陳凱琳表示男友鄭嘉穎有工作在身,所以缺席頒獎禮,昨晚呢身低胸打扮唔使畀男友過目。有傳嘉穎喺內地藏 ...


到底一部iPad點先可以變成一個湯碗?除咗搵大衛高柏飛之外,出席大台嘅頒獎禮,都係一個好方法,一向都被指係「iPad身材」嘅鄭嘉穎......個女朋友陳凱琳,昨晚出席大台嘅台慶頒獎禮時,谷胸谷到上心口,完全睇唔出佢平時嘅「iPad身材」,不過觀眾嘅眼睛係雪亮嘅,大家都會知佢一向身材係點,唔會畀幻覺呃到。

陳凱琳表示男友鄭嘉穎有工作在身,所以缺席頒獎禮,昨晚呢身低胸打扮唔使畀男友過目。有傳嘉穎喺內地藏小三,陳凱琳以半億嫁妝迫婚,陳凱琳就否認報道,同嘉穎睇完報道都係啖笑。

而視后胡定欣就以透視打扮出席,前面睇若隱若現,後面睇大露背,真係好性感,最好嘅地方係,唔會睇到啲平時冇嘅嘢嘛。黃翠如就着咗一條黑色嘅大露背晚裝,都有微微谷胸上陣,不過佢唔小心露咗個「砵仔糕」出嚟。

黃心穎就着咗條紅色嘅晚裝,一樣谷胸谷到上心口,不過同陳凱琳唔同嘅地方,就係心穎BB本身都係身材好,所以心穎BB就唔存在任何「幻覺」。


鍾意就快D Share啦!