網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月2日 星期三

【舊城嫂鬆口氣】Kabby話甩難 Moka嗲爆回應城城 __,城嫂,許雅婷,Kabby,城城,郭富城,

城城認愛了!佢入行咁多年,雖然緋聞女友眾多,但今次係首次認女友!今日一眾「舊城嫂」都表示鬆一口氣,送上祝福!問到王秀琳(Mango)當日都有坐城城車,但俾人影到跳車城城冇出手救,佢就話:「大家唔好再諗到件事咁複雜,過左去咁耐仲提,城城好有義氣,如果當初個位佢落到車,相信佢一定會落車救我,但嗰度係單程路,又係我屋企,其實我係要返屋企,都唔使城城救,我同城城由始至終都係朋友咁簡單。」講到城城上載新女友 ...


城城認愛了!佢入行咁多年,雖然緋聞女友眾多,但今次係首次認女友!今日一眾「舊城嫂」都表示鬆一口氣,送上祝福!

問到王秀琳(Mango)當日都有坐城城車,但俾人影到跳車城城冇出手救,佢就話:「大家唔好再諗到件事咁複雜,過左去咁耐仲提,城城好有義氣,如果當初個位佢落到車,相信佢一定會落車救我,但嗰度係單程路,又係我屋企,其實我係要返屋企,都唔使城城救,我同城城由始至終都係朋友咁簡單。」講到城城上載新女友相係揸住車拖手,佢就話:「好戥佢開心,身邊所有朋友幸福我都開心。」

曾同城城傳緋聞嘅許雅婷(Kabby)就笑言終於甩難:「哈哈哈,新城嫂出嚟啦,佢哋俊男美女,外型好襯,希望城城快有好消息,快啲請飲,恭喜晒。」

至於新.正印城嫂方媛,就半夜喺微博回應城城嘅微博話:「嗯!慢 ~慢~開」仲加咗兩個心,真係隔住個mon都feel到嗲,但係好多舊城嫂熊黛林嘅粉絲就去方媛微博踩場,寸爆佢,而傳就嚟結婚嘅熊黛林就暫時未有回應。

城城拍拖,Kabby話甩難! (資料圖片) 真.城嫂Moka個回應....使唔使咁sweet呢。 Mango就話祝福城城
鍾意就快D Share啦!