掃呢頁CODE去手機

2015年12月6日 星期日

【含春mode】女友Moka在上海 城城帶埋小美 笑晒趕住飛 __,Moka,方媛,郭富城,城城,

馬不停蹄嘅城城郭富城,噚晚貼圖晒幸福見埋情侶look話要「慢慢嚟」之後,即又趕去戲院為主演電影《踏血尋梅》同導演翁子光、演員金燕玲、邵美琪、白只等齊到戲院謝票。今日一大早,城城又出動飛去上海做嘢。女友Moka,喺上海。今早十一點十五分,一身運動裝,心情大靚嘅城城現身機場。問城城做乜嘢?佢話發佈會,工作都幾忙。咁見唔到女友會否失望呢?城城就話做嘢還做嘢,工作為重啦咁。感情事唔講,不過見佢春風滿臉,可 ...




其他影片:>>






馬不停蹄嘅城城郭富城,噚晚貼圖晒幸福見埋情侶look話要「慢慢嚟」之後,即又趕去戲院為主演電影《踏血尋梅》同導演翁子光、演員金燕玲、邵美琪、白只等齊到戲院謝票。今日一大早,城城又出動飛去上海做嘢。女友Moka,喺上海。

今早十一點十五分,一身運動裝,心情大靚嘅城城現身機場。問城城做乜嘢?佢話發佈會,工作都幾忙。咁見唔到女友會否失望呢?城城就話做嘢還做嘢,工作為重啦咁。感情事唔講,不過見佢春風滿臉,可能飛抵當地後會join埋呢。

採訪、攝影:朱志聰、黃曉程
依家係咪好多星入閘都唔除黑超嘅呢?市民係咪都可以?
鍾意就快D Share啦!