網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

陳慧琳 pat pat蝕底咗 [FACE - 446] __,陳慧琳,MF,

大合照時間,亦係活動主人家和明星最貼身嘅機會時刻,盛智文隻手攬低咗少少喎!全知言陳慧琳patpat蝕底咗即將開個唱嘅Kelly陳慧琳近月動作多多,頻頻出席活動兼谷宣傳,好似上週一(上月30日)咁,Kelly就喺蘭桂坊出席一個由蘭桂坊之父盛智文搞嘅商場活動喇。當日Kelly都唔算性感,不過老外嘅禮儀向來都比較open,大合照時盛智文好casual咁將隻手放咗喺Kellypatpat位,唔係話盛智文抽 ...


大合照時間,亦係活動主人家和明星最貼身嘅機會時刻,盛智文隻手攬低咗少少喎!

全知言

陳慧琳 pat pat蝕底咗

即將開個唱嘅 Kelly陳慧琳近月動作多多,頻頻出席活動兼谷宣傳,好似上週一(上月 30日)咁, Kelly就喺蘭桂坊出席一個由蘭桂坊之父盛智文搞嘅商場活動喇。

當日 Kelly都唔算性感,不過老外嘅禮儀向來都比較 open,大合照時盛智文好 casual咁將隻手放咗喺 Kelly pat pat位,唔係話盛智文抽水,不過呢下真係攬低咗囉,好在 Kelly老江湖,輕輕一個轉身走下位就自然縮開咗,唔使大叫嘅!

已為人妻嘅 Kelly身經百戰,輕輕一轉身已經甩難。

之後仲同盛智文一齊企兼再繼續影靚相,完全唔覺有事發生過。


鍾意就快D Share啦!