網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月17日 星期四

退役回歸 《 Remember》俞承豪做律師為父申寃 [壹週刊 - 1345] __,俞承豪,M1,

俞承豪六歲已經開始拍廣告,廿歲正值轉型時期選擇入伍,今年重新開始,接拍《Remember》,少咗一份青澀,反而更加有魅力。電視精退役回歸 《Remember》俞承豪做律師為父申寃韓國男藝人面對最大嘅問題,就係服兵役。好多男星年輕時辛苦工作積累人氣,到事業收成時就要入伍,闊別演藝圈兩年,隨時被後輩爬頭,退役後人氣大不如前嘅大有人在。與其拖到三十歲「被押」入伍,不如早啲搞掂,返出嚟再搏殺!今年22歲嘅 ...


俞承豪六歲已經開始拍廣告,廿歲正值轉型時期選擇入伍,今年重新開始,接拍《 Remember》,少咗一份青澀,反而更加有魅力。

電視精

退役回歸 《 Remember》俞承豪做律師為父申寃

韓國男藝人面對最大嘅問題,就係服兵役。

好多男星年輕時辛苦工作積累人氣,到事業收成時就要入伍,闊別演藝圈兩年,隨時被後輩爬頭,退役後人氣大不如前嘅大有人在。

與其拖到三十歲「被押」入伍,不如早啲搞掂,返出嚟再搏殺!

今年 22歲嘅俞承豪當完兵,撞正「男主角荒」,成功上位做男一,喺新劇《 Remember》做天才律師,為爸爸打官司,仲同大佢七年嘅朴敏英發展出一段姊弟戀,實行趁機搶攤搶 fans!

《逆權大狀》編劇執筆

《 Remember》係一套倫理法庭劇,男主角俞承豪係一個擁有超強記憶力嘅天才,自小同佢相依為命嘅爸爸,突然被指係殺害女大學生嘅嫌疑犯,為咗證明爸爸係被寃枉,俞承豪利用記憶力成為律師,並邂逅法律系女同學朴敏英,幫手一起調查真相。後來發現案件背後牽涉大財團,男女主角要面對各種權力鬥爭,以及不擇手段嘅富二代嘅同時,男主角嘅記憶力開始慢慢衰退,究竟最後公義是否必勝?《 Remember》以法庭審訊為主線,喺韓劇中較少有,原來編劇係電影《逆權大狀》嘅尹賢浩,品質有保證,播出第一集之後,劇迷都大讚好有電影感,非常吸引,首播收視有 7.2%,成績不俗,相信之後應該有得升!

俞承豪喺劇中有驚人嘅記憶力,可以過目不忘,不過因為記得太多,被醫生認為係「障礙」,最後仲慢慢衰退。

故事嘅開始係為父申寃,其中一場戲講探監,俞承豪一向處理喊戲有一手,呢場戲令人留下深刻印象。

朴敏英一向好腳頭,同佢合作過嘅男星都會紅起,好似朴有天、李敏鎬、池昌旭,唔知今次可唔可以令俞承豪晉升男神之列?

退伍後首部長劇

2015年多位當紮男演員入伍,朴有天、金在中、崔振赫、崔始源等等,仲盛傳下年輪到金秀賢、李敏鎬,大鬧小生荒。今年退伍嘅俞承豪就坐收漁人之利,剛成年 20歲就把心一橫先去當兵,而家返出嚟先係 22歲,前途無可限量。童星出身嘅佢,入伍之前喺最後一部作品《想你》做男二,口碑唔錯,今年 1月退伍,近幾個月密密開工,除咗《 Remember》,同時間喺收費電視台仲有另一套《想像貓》,以及同高雅拉合作、 12月尾上映嘅電影《朝鮮魔術師》,年尾狂衝將氣勢帶落下年!同俞承豪拍檔嘅女主角朴敏英,喺《成均館緋聞》及《城市獵人》之後未有佳作,今次同細佢七年嘅俞承豪玩姊弟戀,好彩對方個樣生得夠成熟,望落好順眼,兩個人一齊查案仲有動作戲,可觀性大增!

查案唔多唔少都要有啲驚險場面先夠刺激,有一場戲講俞承豪同朴敏英走投無路,要跳落樓下裝滿沙嘅貨車。佢哋兩個親自上陣,拍到直到導演收貨為止。

奸角綠葉喺韓劇中非常重要,今次有南宮珉,飾演佢最拿手嘅炫富有錢仔,簡直手到拿來。

撰文:關錦雯


鍾意就快D Share啦!