掃呢頁CODE去手機

2015年12月3日 星期四

范冰冰:小S追問房事 李晨當范冰冰面老實回答 __,小S,李冰冰,冰冰,范冰冰,李晨,徐熙娣,

小S問到李晨最近一次做愛,佢好老實咁答:「澳洲回來的第一天。」next1/1pre范冰冰就教曉男友其實可以兜圈,唔使咁老實。next1/1pre尋日係《康熙》最後一集錄影,搵嚟范冰冰同李晨做嘉賓。next1/1pre據知冰冰今次上節目係冇任何酬勞仲要自己貼錢,足見佢同小S係幾咁老友。next1/1pre小S同康永真係黃金絕配,好多人都接受唔佢哋唔做《康熙》。next1/1pre台灣女星徐熙娣(小S ...


小S問到李晨最近一次做愛,佢好老實咁答:「澳洲回來的第一天。」

next 1/1 pre

范冰冰就教曉男友其實可以兜圈,唔使咁老實。

next 1/1 pre

尋日係《康熙》最後一集錄影,搵嚟范冰冰同李晨做嘉賓。

next 1/1 pre

據知冰冰今次上節目係冇任何酬勞仲要自己貼錢,足見佢同小S係幾咁老友。

next 1/1 pre

小S同康永真係黃金絕配,好多人都接受唔佢哋唔做《康熙》。

next 1/1 pre

台灣女星徐熙娣(小S)同蔡康永主持嘅台灣綜藝節目《康熙來了》尋日進行咗最後一集嘅錄影,邀得內地影星范冰冰同李晨呢Pair情侶檔做嘉賓,雖然節目組對內容守口如瓶,但尋晚就有網友爆料指現場小S不改潑辣本色,大膽問李晨:「最近一次做愛是甚麼時候?」早前去咗澳洲拍內地節目《奔跑吧兄弟》嘅李晨老實咁答:「澳洲回來的第一天。」小S再追問佢:「你手受傷怎麼做啊?」李晨又老實咁話自己隻手可以反轉撐着,搞到女友冰冰忍唔住話:「其實你可以繞圈子,不用這麼認真回答。」

據知,今次范冰冰同李晨做嘉賓淨係收咗節目組紅包,冇收酬勞,就連飛機、住宿都係自掏腰包,真係畀足面小S同蔡康永啊!

《巨星放題》來到準決賽,「Professor Hins」張敬軒加盟,跟兩位星級考官「Dr. 吹神」陳奕迅及「Miss Kay」謝安琪出題考三位挑戰者,挑戰者要在十秒內講出正確答案,答中題目最多的頭兩名勝出,可晉級決賽,若答中題數相同,則以答中時間較快者為勝。今集有三條問題,第一條是「船限載50人,第50位孕婦登船後船就沉咗,點解?」第二條是「地球爆左,咁要去邊?」第三條是「全世界最高嘅建築物位於?」三條問題各有難度,令本集參賽者連詩雅、周秀娜及牛雜妹諗爆頭。想知答案? 趕快登入《東網巨星》App的《巨星放題》收看第七集!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2

iOS App - http://goo.gl/ItozKI

鍾意就快D Share啦!