掃呢頁CODE去手機

2015年12月18日 星期五

扮豬食老虎 坤哥製造機會sell自己 __,坤哥,吳業坤,

坤哥今年真係大豐收啦!唔使扮旗,同唱片公司簽約出碟,之後仲打入叱咤「我最喜愛男歌手」5強。事業得意,愛情就麻麻啦,上年坤哥溝掂SuperGirls嘅Aka,不過唔夠半年就俾女方大鬧自己係賤男。坤哥一臉傻痴痴,唔少女仔都會對坤哥放下戒心,不過咪睇坤哥傻下傻下無機心就錯啦,佢不知幾識為自己爭取機會。一出碟就去晒各大電台sell自己,又買一大堆糖送俾啲DJ,成功令唔少人對佢留下良好印象。知道小花喺You ...






其他影片:>>






坤哥今年真係大豐收啦! 唔使扮旗,同唱片公司簽約出碟,之後仲打入叱咤「我最喜愛男歌手」5強。事業得意,愛情就麻麻啦,上年坤哥溝掂Super Girls嘅Aka,不過唔夠半年就俾女方大鬧自己係賤男。

坤哥一臉傻痴痴,唔少女仔都會對坤哥放下戒心,不過咪睇坤哥傻下傻下無機心就錯啦,佢不知幾識為自己爭取機會。一出碟就去晒各大電台sell自己,又買一大堆糖送俾啲DJ,成功令唔少人對佢留下良好印象。知道小花喺Youtube闖出名堂,坤哥持住自己同小花識得耐,又即時mark實對方,成功令小花搵埋坤哥一齊亮相喺《網絡挑機》節目入面。

坤哥果然係識食! 機會係要自己爭取嘅。

鍾意就快D Share啦!