網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

鬥一世  Stephy避同場 傅穎變大陸組合離奇攞獎 [FACE - 446] __,Stephy,中國,大陸,傅穎,鄧麗欣,MF,

超濃跳樓妝Theresa呢個超濃嘅紅白「跳樓妝」都咪話唔嚇人!好彩唔係鬼節咋!真面目鬥一世 Stephy避同場 傅穎變大陸組合離奇攞獎女人除咗記仇之外,都係記仇。好似傅穎同鄧麗欣呢pair咁,由Cookies年代一路唔妥。上週六(5日)在廣州舉行《音樂先鋒榜》年度頒獎典禮,Theresa突然空降攞獎,仲要火紅上身加烈焰紅唇「跳樓妝」登場,離奇到攞埋組合獎項添!至於原本有份出席的鄧麗欣就忽然甩底唔見 ...


超濃跳樓妝

Theresa呢個超濃嘅紅白「跳樓妝」都咪話唔嚇人!好彩唔係鬼節咋!

真面目

鬥一世  Stephy避同場 傅穎變大陸組合離奇攞獎

女人除咗記仇之外,都係記仇。好似傅穎同鄧麗欣呢 pair咁,由 Cookies年代一路唔妥。上週六( 5日)在廣州舉行《音樂先鋒榜》年度頒獎典禮, Theresa突然空降攞獎,仲要火紅上身加烈焰紅唇「跳樓妝」登場,離奇到攞埋組合獎項添!至於原本有份出席的鄧麗欣就忽然甩底唔見人。強國真係乜都有可能發生!

上週六( 5日),廣州舉行的《音樂先鋒榜》年度頒獎典禮中,原本本地亦有唔少重量級歌手出席,好似影后張曼玉、天后容祖兒同林峯等等,至於冇獎攞嘅 Stephy仍有份亮相海報上,睇落好似好繽紛!

當晚 Theresa嘅「跳樓妝」加埋招牌雞仔聲,成功吸納網民連番負評,大彈佢毫無吸引力!都係嗰句,有人鬧總好過冇人講!

專心強國拍劇發展嘅 Theresa,最近孖住 DJ林琳推出合唱歌〈 OK OK〉,似乎有意再回歸樂壇喎! 網上圖片

密密拍劇密密賺嘅 Theresa,最近孖住姜武、孫偉又完成新劇《完美有多美》拍攝。 網上圖片

Theresa孖住拍檔 DJ林琳嘅合唱歌成功奪得《最受歡迎對唱金曲》組合獎,仲即時將照片放上網同粉絲開心「些牙」,原來喺強國合唱一首歌已經當咗你係組合! 網上圖片

雖然 Stephy當晚冇獎攞,但事前大大個樣就有份出現喺宣傳海報上,反而 Theresa就唔見影邊個地位重啲?一目了然 網上圖片

合唱變組合

之但係到開騷時,說好的 Stephy竟然同容祖兒、張曼玉齊齊玩失蹤,甩底頒獎禮。據知 Stephy缺席, Theresa卻在毫無宣傳下空降現場攞獎兼表演,眼見死對頭避席, Theresa全晚表現勁風騷,但佢火紅打扮加埋濃妝烈焰紅唇嘅「跳樓妝」,真係嚇死人,連網民睇見都俾咗大埋負評!

當晚, Theresa仲孖住強國拍檔 DJ林琳合唱二人新歌〈 OK OK〉,而佢把出名嘅雞仔聲仲被音樂掩蓋過埋,真係有冇走音都冇人聽到囉!而最爆嘅係〈 OK OK〉只係 Theresa同林琳合作嘅一首歌,但佢哋竟然因為隻歌奪得《最受歡迎對唱金曲》組合獎。 Stephy如果在場應該愈睇愈火滾,唔出席都好正常嘅!

【祖兒冇到】

宣傳海報上,身為天后嘅容祖兒張相同個位當然係最靚,但天后一樣冇面俾,公然甩底頒獎禮,繼續同朋友開心疏乎歎世界! 網上圖片

天后祖兒缺席,身為師妹嘅鍾舒漫同泳兒最後都分餅仔各自分到一個獎。

【林峯擸 3獎】

講到當晚最威,一定非林峯莫屬!一個人擸咗 3個大獎,梗係要又跳又唱威下

「點解嘅」吳若希當晚都有一獎,但脹爆包包面明顯好礙眼,即時跌晒「 watt」。

叱咤又點?坤哥離奇入五強

強國頒獎禮就可以離奇攞獎;其實香港頒獎禮都唔好得去邊!新城分豬肉就梗,今年叱咤亦好有「新意」,好似玩投票嘅我最喜愛乜乜乜咁,今年男歌手中,坤哥同羅力威亦可以擠身 5強,可以同 Eason、軒仔同場已經贏咗

網上圖片

叱咤公佈咗組合、男女歌手嘅最後 5強人選, Eason、張敬軒同周柏豪入圍好正常,但奇就奇在坤哥同羅力威都係名單之中,高登仔都鬧爆賽果㗎!

【缺席】

已經 10次奪得叱咤男金嘅陳奕迅,攞獎已經係家常便飯嘅事。不過今年好似又唔出席喎!巡唱搵銀好過

【男銀?】

周柏豪舊年首奪叱咤男金大獎,樂壇成績愈來愈好,今年都好有機會冧莊。

【男金熱門】

張敬軒屬唱得之人,今年亦有唔少 hit歌受網民歡心,攞男金唔係問題。

【陪跑】

星光幫出身嘅羅力威,雖然有份爭男金一獎,不過佢對自己都冇信心,仲話都係陪跑角色,有自知之明!

【當贏】

作為今年樂壇新人嘅吳業坤,雖然唱片同音樂都有一班 die hard粉絲,但咁快就可以爭奪最愛男歌手獎,似乎快咗啲喎!

採訪、撰文:娛樂組

攝影:攝影組


鍾意就快D Share啦!