網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

【Suki又有咗?】恭喜老婆三喜臨門 黃浩:又要照顧多一位家庭新成員 __,Suki,黃浩,徐淑敏,

已育有三女Vianna﹑Renee及Isabella嘅徐淑敏(Suki),今晚七點半被本報記者發現佢去咗化妝品店買眉筆,不過全程見靚媽Suki眉頭深鎖,心事重重咁款。不過Suki老公黃浩就喺網上貼咗張同老婆合照,並留言寫道:「祝老婆三喜臨門﹗我又要照顧多一位家庭新成員了﹗」咦咦咦﹗講到多一位家庭新成員?唔通Suki又有喜?事實上,去年8月Suki誕下細女Isabella後,都漏口風話想追仔,當時S ...




其他影片:>>






已育有三女Vianna﹑Renee及Isabella嘅徐淑敏(Suki),今晚七點半被本報記者發現佢去咗化妝品店買眉筆,不過全程見靚媽Suki眉頭深鎖,心事重重咁款。

不過Suki老公黃浩就喺網上貼咗張同老婆合照,並留言寫道:「祝老婆三喜臨門﹗我又要照顧多一位家庭新成員了﹗」咦咦咦﹗講到多一位家庭新成員?唔通Suki又有喜?

事實上,去年8月Suki誕下細女Isabella後,都漏口風話想追仔,當時Suki咁講:「我知佢想追多個仔,不嬲我都好錫老公,盡量」(新聞連結: http://goo.gl/EAKV9u )

本報問過Suki,佢就話唔回應住;至於黃浩則表示:「遲啲先講。」

黃浩呢樣留言,好難唔令人聯想到Suki又有咗BB呢﹗ 去年一家五口合照。(資料圖片) Suki細女Isabella去年出世。(資料圖片)
Suki今晚去咗買眉筆。(攝影:吳耀輝、畢紹基) 肚凸凸?

鍾意就快D Share啦!