網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月14日 星期一

【華麗轉身】汪明荃失望無緣拎視后 羅家英暗示TVB權鬥:不要介意 __,汪明荃,羅家英,TVB,

經過那些年……高登巴打日前發起力推汪明荃奪視后、歌后攻略,想助汪明荃憑《華麗轉身》喺《萬千星輝頒獎典禮2015》同《2015年度勁歌金曲頒獎典禮》橫掃獎項,唔少網民跪求大家支持汪阿姐,可惜最終辦事不力,未能谷汪阿姐封后,難怪原本係賽前大熱嘅阿姐,見一眾後輩有獎拎,似乎有啲失望兼嬲嬲豬!噚晚萬千星輝頒獎典禮2015中,吳若希拎咗「最受歡迎劇集歌曲」,而演《鬼同你OT》嘅胡定欣就當上視后,結果汪阿姐只 ...


經過那些年……高登巴打日前發起力推汪明荃奪視后、歌后攻略,想助汪明荃憑《華麗轉身》喺《萬千星輝頒獎典禮2015》同《2015年度勁歌金曲頒獎典禮》橫掃獎項,唔少網民跪求大家支持汪阿姐,可惜最終辦事不力,未能谷汪阿姐封后,難怪原本係賽前大熱嘅阿姐,見一眾後輩有獎拎,似乎有啲失望兼嬲嬲豬!

噚晚萬千星輝頒獎典禮2015中,吳若希拎咗「最受歡迎劇集歌曲」,而演《鬼同你OT》嘅胡定欣就當上視后,結果汪阿姐只憑《Sunday靚聲王》拎「最佳節目主持」。

羅家英今日凌晨喺微博留言:「汪小姐不要介意,胡定欣演得很好,公司要給年輕人機會,也很合理,何況多個獎對你沒甚麼大不了,應該向公司表明、以後不再參與比賽,與年輕人爭一日之長短了。何況梁系已飄蓬葉落,你明白的。」之但係,有網民寫道:「羅先生這樣講好容易令人誤會!最在意的是我們這班fans!少少失落應該是有,但我偶像才不會介懷拿不拿得到獎。最沒必要的是把胡小姐和梁先生都拉埋一起講。這樣的言論只會令我偶像尷尬!」

據知,胡定欣喺大台多年演出多年,甚少做主角,胡定欣演重頭劇《名門暗戰》只係做配角,而演《鬼同你OT》論戲份,田蕊妮又似乎多戲過定欣,難怪汪阿姐輸視后俾胡定欣會嬲嘅,不過,汪阿姐在場,亦大方恭喜得獎者,甚有大將之風。

另外,羅家英暗示嘅「梁系」—似乎係講緊前無綫電視製作部戲劇製作總監梁家樹,暗指汪明荃係「梁系」。正所謂「一朝天子,一朝臣」,早前已盛傳大台「黨派之爭」,無綫電視製作部非戲劇製作總監余詠珊掌握大權,與樂易玲及曾勵珍互相制衡,尤其「余黨」洪永城、黃翠如等有線舊將喺無綫公仔箱演出機會最多,邊個權力高,仲問!?

汪阿姐賽前曾被指係「大熱」! 阿姐只憑《Sunday靚聲王》拎「最佳節目主持」! 吳若希拎咗「最受歡迎劇集歌曲」!
演《鬼同你OT》嘅胡定欣就當上視后! (羅家英微博截圖) (無綫電視截圖)
(無綫電視截圖) (無綫電視截圖) (無綫電視截圖)
(無綫電視截圖) (無綫電視截圖) (無綫電視截圖)

鍾意就快D Share啦!