網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月9日 星期三

入大台「挑機」  YouTuber𤓓敗 伍公子:佢哋收晒皮都唔關我事! [FACE - 446] __,大台,TVB,MF,

伍公子喺《網絡挑機》大寸TVB膠劇情節,仲搵咗專業攀山者,試下謝天華喺《神鎗狙擊》嘅單手攀山講電話,他說:「係因為套劇唔好睇,觀眾先要捉佢錯處,冇人會捉《IronMan》,因為人哋好睇。」爆Like王入大台「挑機」 YouTuber𤓓敗 伍公子:佢哋收晒皮都唔關我事!最近大台的《網絡挑機》,搵咗一班YouTuber表面上可以入大台挑機,可惜內容被大台刪剪晒,搞到班YouTuber個個變晒儍仔,司徒 ...


伍公子喺《網絡挑機》大寸 TVB膠劇情節,仲搵咗專業攀山者,試下謝天華喺《神鎗狙擊》嘅單手攀山講電話,他說:「係因為套劇唔好睇,觀眾先要捉佢錯處,冇人會捉《 Iron Man》,因為人哋好睇。」

爆 Like王

入大台「挑機」  YouTuber𤓓敗 伍公子:佢哋收晒皮都唔關我事!

最近大台的《網絡挑機》,搵咗一班 YouTuber表面上可以入大台挑機,可惜內容被大台刪剪晒,搞到班 YouTuber個個變晒儍仔,司徒夾帶被阿叻同肥媽寸到冇得還擊,平時佢哋鬧大台多,今次終於俾大台一鋪玩盡,方丈應該對監製岑應重重有賞。

俾大台玩完,最慘係成班友被巴絲勁寸自己攞嚟衰。在 fb率先叫人唔好睇,又話要俾人睇清大台有幾核突嘅伍公子(原名:伍文岍)就話冇所謂,「就算今次全部 YouTuber收晒皮都唔關我事,好符合我意向,網絡就係要加快速度,淘汰一啲冇用嘅老屎忽喺度,好多人用 YouTuber個名呃飲呃食!」真係好有霸氣喎。

F:《 FACE》伍:伍公子

F:究竟鬧阿姐乜嘢,搞到大台要 cut?

伍公子做咗 5年 YouTuber,最為人熟悉係直播自己打機,但他說 YouTube社群令佢失望,嚟緊只會喺 Twitch玩直播。  YouTube畫面

伍:其實係我一個兩個鐘頭嘅訪問,訪問我對 TVB嘅睇法,有一段我批評阿姐嘅,我以《 Sunday靚聲王》為例子,我就對住鏡頭講:「唔係呀?真係汪明荃喎,汪明荃喎……唔係嘛?」我就係咁樣講咗幾次,有人話我應該尊重阿姐,但如果只係阿姐一兩次唱得難聽,咁冇人會鬧佢嘅,但咁多年嚟,網上、報章評論,其實掉番轉頭諗,阿姐你可唔可以尊重番觀眾嘅耳朵呢。我發表完意見,佢哋剪完就俾番啲 focus group(出街前的試播會)睇啦,監製岑應講番俾我聽 feedback係好嘅,話大家睇到嗰段笑爆嘴,我就覺得有話題性啦,香港商業社會就係話題性嘛!但喺我眼中咁功利嘅 TVB,竟然唔出一個咁有話題性嘅環節,我覺得幾有趣囉! TVB已經唔理觀眾,離地到只在意內部嘅政治喇。

F:你哋今次俾 TVB玩咗鑊,係挑機失敗?

伍:冇所謂㗎,我覺得,香港網絡淘汰速度好慢,如果有個節目俾大家認清 YouTuber嘅真面目同埋能力,有能力或者冇能力都好,今次呢個節目咪好公平咁顯示俾大家睇囉,一班網絡人上電視就係咁嘅面貌喇,好唔好睇觀眾自己判斷,我亦希望觀眾攞住呢個作為依據,決定以後喺網上收睇咩節目。

我唔覺得拍呢個節目有錯,就算今次全部 YouTuber收晒皮都唔關我事,好符合我意向,網絡就係要加快速度,淘汰一啲冇用嘅嘢,香港太多既得利益者喇,網絡唔應該再存在啲老屎忽喺度。喺網絡 5年已經係老屎忽嚟,好多人用 YouTuber個名呃飲呃食(問公子究竟係邊個?佢就冇答),咁今次有好多人做完個節目,又可以出去𢱑撈下喇。我唔理佢有無俾人玩或者鬧,但佢可以周圍同客講。不過我都係老屎忽嚟! Yeah!

網上圖片

伍公子喺 facebook叫人唔好睇《網絡挑機》,監製岑應即還擊,話佢哋唔玩得,伍公子說:「𠵱家係佢哋唔玩得, cut晒我哋啲嘢!」

F: TVB有冇得救?

節目中伍公子訪問王晶,大家最期待佢哋開火,但出嚟畫面反而好和諧,伍公子說:「晶哥係一個生意人,佢為咗賺錢選擇妥協。」叫人晶哥喎! 電視畫面

伍:我唔係想 TVB執笠,我係想有個好嘅電視台俾一啲好嘅節目觀眾睇,點為之一個好節目其實好簡單,每晚有個節目令我返去追睇,咁就係成功㗎喇。而 TVB𠵱家係做唔到。至於有冇得救,今次呢個節目顯示 TVB嘅態度,無論係 Promo,甚至係我哋成班網絡人去見佢哋兩位高層余詠珊、杜之克,聽到個旁白都係咁講,「 TVB今次終於打開度門喇,放班𡃁仔入嚟,」佢哋態度係,我哋係皇恩浩盪呀,你班契弟快啲認契弟啦,佢哋係一種高高在上嘅姿態,佢哋睇唔起網絡上發生嘅事,睇唔起網絡人,睇唔起網絡,佢哋想爭取年青人市場,但因為用舊有思維睇網絡,所以唔會成功。

F:你點先會睇 TVB啲劇?

伍:如果 TVB啲劇寫實啲,人性化啲就已經會好睇喇,唔好俾編劇咁多限制,講句仆街都唔得,但其實行出街點會聽唔到粗口,𠵱家啲劇集對白就係好唔人性化,《愛•回家》會講粗口,我就好滿意喇,啲反應真實啲囉,如果麥包會講:「 X你老母。」我就會睇喇!

F:點解𠵱家又唔做 YouTuber?

伍:由細到大都好鍾意睇 YouTube。一直覺得香港點解冇 YouTuber出現呢?以前只得巴士阿叔嗰啲黐線佬,我就覺得香港需要有人做啲嘢,你哋可以當係一個使命召喚啦,就開始做喇,發表一啲我自己嘅睇法。

但𠵱家我就已經冇做 YouTube喇,我𠵱家淨係做 Twitch直播(遊戲影音串流平台),𠵱家香港嘅 YouTube社群係令我失望,香港網絡界成日有啲垃圾出現咗,又唔會淘汰㗎喎, keep住喺網絡好耐分解唔到咁,𠵱家香港嘅 YouTuber就係好多𡃁仔𡃁妹,冇嘢發表純粹想紅,想賺錢,就扮有聲音,扮有意見,然後出嚟自稱 YouTuber(公子又唔講邊個),覺得 YouTuber呢個名好型。如果呢個時候我再自稱為 YouTuber,我會覺得自己好核突。

攝影:林迅景


鍾意就快D Share啦!