網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

崩牙駒六十大壽失傳洪門暗語重現江湖 政治時事,崩牙駒,



其他影片:>>






【壹週刊】澳門崩牙駒一向參與洪門活動,他在上星期的壽宴,被台灣洪門的代表封為榮譽主席,在場內大騷洪門手勢,再現古老幫派氣勢。

當晚,崩牙駒在台前展示洪門手勢,據了解,原來屬於澳門14K大佬的崩牙駒,早已加入洪門之一的「中國致公黨」,他個人的咭片便印有「致公黨」。

洪門文化,外界往往會聯想成為黑社會文化,今次崩牙駒眾目睽睽之下進行洪門儀式,看來想為洪門洗底,雖未知成效如何,但勾起了很多老江湖的回憶。

洪門,一個源於民間反清復明的秘密組織,充滿著神秘色彩,後來洪門的分支輾轉流落香港,逐漸演變成本港黑社會不同幫派。

洪門最引人入勝的地方,是猶如摩斯密碼手勢﹑詩句和術語,一個手勢可以顯示幫內職級,「講數」晒洪門詩句,便能分清敵我。

在本港,由於三合會的儀式和術語源於洪門文化,使用有關儀式可能違法。但在台灣和美國,洪門是合法組織,信眾甚多。洪門「門徒」定期舉行聚會,會內大耍傳統儀式,在香爐上插五色彩旗,唸唸有詞。

激罕孖空姐老婆拍拖 65歲松哥冧爆 松哥,劉松仁,



其他影片:>>






65歲嘅松哥劉松仁,92年迎娶比自己細廿年嘅空姐蘇嘉燕之後,仍然不時被拍得同其他女伴撐枱腳逛名店,上月又被拍到同大班靚太到大埔郊遊。報道仲話佢同其中一位紮起馬尾、貌似馬賽嘅闊太特別好傾,郊遊之後松哥仲同呢位疑似闊太撇低同行朋友,去咗九龍塘會會所繼續約會。事後松哥直斥報道無中生有:「講多無謂,一切都會過去的。時間可以證明一切。」

松哥同蘇嘉燕係喺飛機上結識,拍拖數月即閃電結婚,婚後劉太相當低調,松哥亦非常體貼0架,日夜管接管送,仲要落街買鑊兼陪睇中醫,來回機場送老婆返工,盡現溫柔;而雖然松哥不乏花邊新聞,但劉太對其非常有信心,繼續俾佢自由度同異性約會。

今日呢,松哥就唔陪朋友,專心一意陪太太,一齊去圓方睇《職業特工隊:叛逆帝國》。下晝5點40分左右,松哥同太太抵達圓方,一路行一路傾,腰間繫住腰bag嘅松哥笑容滿面。兩人一早訂咗飛,睇到7點半左右一齊走。因為散場時好多人,松哥亦特別戴超,同太太保持前後腳,繼續low profile。

睇完戲,有啲餓,落下一層拎飛食意大利嘢,但成十幾人等,太太就話不如去第二間食啦咁,於是兩人去咗隔籬間cafe食pizza飲咖啡,太太仲好貼心咁,幫老公碟薯條唧茄汁,而松哥就專心鋸扒。

食完之後,松哥就變低頭族,密密篤手機;太太食飽之後,都篤咗陣,無聲勝有聲。到臨走前嘆杯啡,兩人終於傾下偈談心,由松哥埋單簽卡走人,再去客戶服務櫃枱蓋飛free parking,然後就車太太走喇。