掃呢頁CODE去手機

2016年1月13日 星期三

【股東擬賣《100毛》】林日曦:我傾家蕩產買番先! __,

林日曦同拍檔姚家豪(阿Bu)陸家俊(陳強)各持3股,對於有傳股東擬賣《100毛》,林日曦話:「我冇聽聞過,傳聞傳乜都得,同吳亮星嘅『老朋友』有乜分別先?」黑紙起家,做到今日毛記電視。噚晚毛記勁曲金曲分獎禮舉行之時(應該係個騷開始冇耐),就收到pushnotification話:「明報母公司擬出售100毛持股」。報道指,昨午急升逾27%後停牌嘅萬華媒體(426)發公告,表示控股股東兼《明報》母公司世 ...


林日曦同拍檔姚家豪(阿Bu)陸家俊(陳強)各持3股,對於有傳股東擬賣《100毛》,林日曦話:「我冇聽聞過,傳聞傳乜都得,同吳亮星嘅『老朋友』有乜分別先?」
黑紙起家,做到今日毛記電視。

噚晚毛記勁曲金曲分獎禮舉行之時(應該係個騷開始冇耐),就收到push notification話:「明報母公司 擬出售100毛持股」。報道指,昨午急升逾27%後停牌嘅萬華媒體(426)發公告,表示控股股東兼《明報》母公司世界華文媒體(685),可能出售萬華媒體股份。留意番,萬華媒體共持有由林日曦創辦嘅「黑紙有限公司」10%股權,而黑紙則持有《黑紙》《100毛》及毛記電視。公告並未披露潛在買家身份。(新聞連結: http://bit.ly/1SM0fdY )至2015年3月底止,《100毛》母公司一年生意2,119萬元,全面收益近800萬元。張秀賢見到擬賣消息,都表示擔心:「《100毛》模式同內容未必個個認同,但確實係為本土經濟嘅思考帶來突破,希望唔好一轉手明報母公司個10%股權就畀左馬雲。」林日曦同拍檔姚家豪(阿Bu)陸家俊(陳強)各持3股,對於有傳股東擬賣《100毛》,林日曦話:「我冇聽聞過,傳聞傳乜都得,同吳亮星嘅『老朋友』有乜分別先?」「我唔會賣,10%就算賣咗都絕對冇影響。如果有人賣,喂,我買番先喇唔該,我傾家盪產買番先。」有人擔心10%股份落入紅色資本之手,林日曦堅定地謂:「佢嗰10%就乜嘢都做唔到嘅,不過我個人有啲咩……即係要張枱好清潔嘅……我個人有啲整齊病(強迫症),10%都做唔到啲咩嘅。整齊病嚟講我會買番,傾家盪產買番,唔係受佢影響,我係唔想答呢啲問題,為咗以後唔想答,所以買番。」


鍾意就快D Share啦!