掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

獨家潛入 睇晒徐子淇孻仔百日宴 [壹週刊 - 1350] 徐子淇,M1,

退出幕前的黎姿難得deepV低胸現身,更與徐子淇一齊𠌥低身影大合照,但論搶鏡程度,徐子淇件超低deepV裙性感度爆燈,咁嘅身形完全唔似生咗四件。探熱針獨家潛入 睇晒徐子淇孻仔百日宴「千億新抱」徐子淇同老公李家誠九年抱四,孻仔李建熹(Preston)出世儲齊兩個「好」字後,靚媽決定封肚唔再生。上週末,李家為孻孫舉行一連兩日的百日宴,更突然以中環摩天輪為場地,充滿嘉年華氣氛外,巨型帳篷內更布置成豪華花 ...


退出幕前的黎姿難得 deep V低胸現身,更與徐子淇一齊𠌥低身影大合照,但論搶鏡程度,徐子淇件超低 deep V裙性感度爆燈,咁嘅身形完全唔似生咗四件。

探熱針

獨家潛入 睇晒徐子淇孻仔百日宴

「千億新抱」徐子淇同老公李家誠九年抱四,孻仔李建熹( Preston)出世儲齊兩個「好」字後,靚媽決定封肚唔再生。

上週末,李家為孻孫舉行一連兩日的百日宴,更突然以中環摩天輪為場地,充滿嘉年華氣氛外,巨型帳篷內更布置成豪華花園,主角建熹的家姐晞彤、晞兒和哥哥俊熹,全晚滿場飛。

幸福摩天輪

徐子淇和李家誠的孻仔建熹百日宴,選擇在摩天輪旁的空地舉行,據知場地構思是因為一首歌。

「子淇本身好鍾意摩天輪,一諗起摩天輪佢就會聯想到《幸福摩天輪》呢首歌,當佢哋知道中環摩天輪廣場塊空地可以租俾人做活動,就決定喺呢度搞百日宴,等啲親友可以感受吓幸福嘅氣氛,所以會場裡面特別有一個位係專登唔封頂,可以俾大家睇住個摩天輪。」知情者說。

舞台上放了一隻巨型啤啤熊,及用了建熹的英文名 Preston巨型燈箱做背景。

因為要做到幸福摩天輪主題,所以場內有一個露天位置可以望住個摩天輪。

場內每個角落都擺放了鮮花,加埋水晶燈,相當豪華。

子淇的兒時偶像係 Boyzone,所以特別請來他們的主音 Ronan Keating來港做主演嘉賓,他唱歌期間李家誠與老婆更在側邊跳舞。

四叔叫埋李家誠、徐子淇同 BB建熹一齊上台同來賓打個招呼,不過 BB當時瞓着咗。

大家姐有風範

第一場百日宴在上星期五(一月十五日)舉行,當日全日落住雨,直到臨近賓客到場時段,突然停雨,令李家誠兩公婆,同爺爺四叔李兆基,可以到露天位置迎賓,天公做美。兩個家姐晞彤、晞兒,和哥哥俊熹,亦跟爹哋媽咪一齊做迎賓。

細細佬百日宴,晞彤和晞兒著紗裙戴閃石頭箍,公主一樣,俊熹亦打晒煲呔著「踢死兔」,媽咪仲幫他梳了個都敏俊齊蔭頭。

三姊弟全程圍住媽咪氹氹轉,其間又走開去玩韆鞦,但韆鞦只坐到兩個人,大家姐晞彤於是讓細佬妹玩,自己負責企後面推,好有大家姐風範。由於天氣凍,玩了一陣,徐子淇便叫工人姐姐,帶他們返入室內,以免冷病。

四叔同子淇忙於招呼賓客,大女晞彤都有一齊幫手。

兩個女著晒紗裙,打扮到成個公主咁樣。

大仔俊熹就著住禮服周圍走,又同家姐一齊玩韆鞦。

迎完賓,四叔同李家誠搭晒膊頭返回場內。

為怕仔女被記者影到相,第二日工人準備了太陽帽給小朋友,每當他們出去露天地方,工人都會幫他們戴上。

四叔自爆湊孫樂

主角建熹連續兩晚都由爹哋媽咪抱上台同眾親友見面,爺爺四叔更公開讚孫仔精靈,「孫仔相貌端正,精乖伶俐令我十分欣慰,希望佢長大後,能夠做到才貌雙全,將家族發揚光大,成為吾家嘅千里駒。」

席上四叔又自爆自己無論幾忙,都會抽時間陪孫仔孫女去海洋公園睇海豚,去迪士尼樂園玩,四叔說多親近天真無邪的小朋友,可以令自己無拘無束,返老還童,又可以減壓輕鬆吓,人生一大樂事。

四叔每次見到孫仔都笑到見牙唔見眼,影相時都要捉實孫仔隻手仔。

場內擺放了大量建熹得意造型相。

容祖兒有份做表演嘉賓,但當晚天氣太凍, Joey凍到飛釘做賀禮。

除了黎姿外,另一退役女星吳美珩都有同老公一齊出現,原來他們的女兒是同學。

李嘉欣同許晉亨拍拖到場。

愈生愈索

已為李家生咗四胎的徐子淇,每次百日宴,一次比一次 fit,由第一胎足足肥咗七十磅,到今次 fit爆現身,愈生愈索。

07年,誕下長女李晞彤( Leanne),懷孕時體重最高峰有 190磅,產後減去五十磅的徐子淇,在百日宴當日明顯未修身,豐滿上圍亦連升兩 cup。

09年,次女李晞兒( Hayley)出世,同家姐一樣在四季酒店開 P慶祝,第二胎肥咗四十磅的徐子淇雖然明顯修身,但當事人堅持要努力瘦多十磅,才回復舊觀。

11年,成功為李家誕下慈姑椗李俊熹( Triston),低調搞私人派對的徐子淇,當日穿上淡紫色吊帶裙示人,身形極接近未佗 B前。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!