網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月21日 星期四

胡定欣收埋大頭症 [壹週刊 - 1350] 定欣,M1,胡定欣

俾完錢見到記者,胡定欣第一個反應就係笑!同你吟一吟胡定欣收埋大頭症身體要緊!潮流興做運動,學發哥行山,或者好似鄭秀文同肯亞徐咁日日跑,已經成為風氣。今個星期日(十七日),有份落埸跑渣馬嘅胡定欣,速度快慢其次,志在完成賽事,當然唔少得selfie,但事前一樣做好準備,冇吞泡!自從升呢做視后,胡定欣態度亦變得比以前謹慎;開工對工作人員客客氣氣又萬歲,就算私人時間俾鏡頭「隊」住,照樣寬容。呢個世界,的確 ...


俾完錢見到記者,胡定欣第一個反應就係笑!

同你吟一吟

胡定欣收埋大頭症

身體要緊!潮流興做運動,學發哥行山,或者好似鄭秀文同肯亞徐咁日日跑,已經成為風氣。

今個星期日(十七日),有份落埸跑渣馬嘅胡定欣,速度快慢其次,志在完成賽事,當然唔少得 selfie,但事前一樣做好準備,冇吞泡!

自從升呢做視后,胡定欣態度亦變得比以前謹慎;開工對工作人員客客氣氣又萬歲,就算私人時間俾鏡頭「隊」住,照樣寬容。

呢個世界,的確係你好我好,俾面色人睇,肯定有蝕冇賺;胡定欣被彈未夠班做視后,但起碼醒目冇立即爆發大頭症,都算忍得!

同助手傾住等𨋢落停車場,胡定欣保持友善。

落場跑渣馬前,勤操嘅胡定欣不忘晒料。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!