掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

林夏薇同鄧智偉玩埋 [壹週刊 - 1350] 林夏薇,M1,

同你吟一吟林夏薇同鄧智偉玩埋機不可失!呢句說話大家都明,但好似見到流星要許願一樣,知易行難。不過,林夏薇例外!同大自己十六年,身家億計做財務管理嘅莫贊生拍拖大半年,即嫁唔使諗!大台小花變闊太,家住山頂嘅林夏薇,經常出沒中環。早個禮拜,佢同音樂監製鄧智偉,喺中環來佬餐廳lunch,食到夠鐘轉下午茶餐牌先走,司機校啱時間到,事頭婆出門口行兩步就上車。林夏薇同鄧智偉啱嘴型,因為對方係佢堂大佬林峯御用音樂 ...


同你吟一吟

林夏薇同鄧智偉玩埋

機不可失!呢句說話大家都明,但好似見到流星要許願一樣,知易行難。不過,林夏薇例外!

同大自己十六年,身家億計做財務管理嘅莫贊生拍拖大半年,即嫁唔使諗!大台小花變闊太,家住山頂嘅林夏薇,經常出沒中環。早個禮拜,佢同音樂監製鄧智偉,喺中環來佬餐廳 lunch,食到夠鐘轉下午茶餐牌先走,司機校啱時間到,事頭婆出門口行兩步就上車。

林夏薇同鄧智偉啱嘴型,因為對方係佢堂大佬林峯御用音樂監製,自己友,當然玩得埋!

同鄧智偉(箭嘴)吹足個幾鐘先走嘅林夏薇,見到鏡頭即揮手招呼。

司機校啱時間到,闊太一出門口就上車。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!