掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

加細碼 羅仲謙 [壹週刊 - 1350] 羅仲謙,M1,

豪語錄加細碼 羅仲謙為羅仲謙借衫,他公司指示要細碼,臨場,還有點鬆。大隻仔之名一去不返了。「加細碼都仲得!」他的加字說得很用力,令我突然醒起——「加細碼」這個term是否邏輯謬誤?加大碼易懂,就是從大碼加上去;怎加細呢?羅仲謙說:「潮流興『小鮮肉』嘛,戲路會廣啲。」本練成滿身肌肉而自願節制,的確要用力的。正如上位電視劇男一,來到《三打白骨精》演沙僧,點計都係配角,但一邊小熒幕,一邊大電影,必經過程 ...


豪語錄

加細碼 羅仲謙

為羅仲謙借衫,他公司指示要細碼,臨場,還有點鬆。

大隻仔之名一去不返了。

「加細碼都仲得!」他的加字說得很用力,令我突然醒起——「加細碼」這個 term是否邏輯謬誤?

加大碼易懂,就是從大碼加上去;怎加細呢?

羅仲謙說:「潮流興『小鮮肉』嘛,戲路會廣啲。」

本練成滿身肌肉而自願節制,的確要用力的。

正如上位電視劇男一,來到《三打白骨精》演沙僧,點計都係配角,但一邊小熒幕,一邊大電影,必經過程,角色細了,卻是加分。

你見過農夫插秧嗎?低着頭一根一根往後插,退步原來是向前。

有個年齡和地位比自己高的女友,羅仲謙沒急急宣示睇齊,人如其名仲謙啲,樂意做加細碼男友。

他是楊怡的小鮮肉。

跳幅

自己用經理人角度睇番,呢條友仔仲可以點?

兩年前《西遊記》演木吒,一場戲;今次變身沙僧,不只進步,羅仲謙說:「直頭跳幅。」的確,好奇在,上次究竟發生什麼事?足以三級跳?

「好在什麼都冇發生,做足功課交足本分。那種大製作,不論大小演員都有工作人員跟場,帶去休息室,飯已準備妥。我自己都唔好意思,回心一諗,俾得咁嘅服務,就係要你交出 100%水準。」

養兵千日,用在一朝。

「鄭保瑞導演同我講,好坦白,沙僧挑挑行李,吸引幾多注意力呢?正因為形象模糊,發揮可以無限大,他教我放多啲幼稚落去,外表是鬍鬚大男人,入面是一顆少男玻璃心,產生矛盾便惹笑。」

按原著,沙僧應該冇乜對白……

「對白不用多,但要識得俾肢體反應,𢱑𢱑頭,哪怕觀眾睇唔到。」

沙僧是抵得諗的沉默英雄。

定格

入行前,羅仲謙做過救生員,大概也是沉默英雄,照計,游水叻才可以當救生員,出風頭應該做運動員。羅仲謙說:「運動員 level高,我達不到。算一項本領吧,許多人誤解了,以為只負責拯溺,其實我們主要預防遇溺。」

總想用在一朝吧?

「我落水救過一個小朋友,冇呼吸,有脈搏,救得番,當時覺得好威,但用我十多年後的思維去諗,都歸咎自己責任——點解我沒阻止危險發生?小朋友冇家長陪同喺池邊奔跑?

「寧願悶啲,工作還包括檢查水質衞生,你話頹廢都冇辦法。」

羅仲謙說,後來他諗過投考消防員,性質也相近——主要是預防火警,最好冇事發生,有事就搏到盡。

與傅穎拍拖,女方自揭滿身瘀傷。

與楊怡拍拖後,人變得斯文淡定。

縮水

這天,外景橫風橫雨兼交通阻滯,羅仲謙二話不說,即場換衫。我唔係劉公子(傳聞中收藏他裸照的闊佬,也不禁讚嘆,讚嘆在,練成渾身肌肉固然難,更難是肯解除軍備,而且收身得均勻。

「運動耐力練出來的,就不會一下子鬆泡泡。當初諗住冇觀眾記得羅仲謙,至少記得有個『大隻仔』,《飛虎》是我巔峰期,事後自己用經理人角度睇番,呢條友仔仲可以點?脹卜卜,頭又細,著西裝唔好睇,成隻蟹咁;是時候改變,潮流興『小鮮肉』嘛,於是刻意縮番細。

「猶幸年輕,皮膚仲有彈性。」

脹卜卜身形一去不返,扮沙僧靠穿「肌肉衫」。

延長

撇開過往緋聞,羅仲謙還算踏實——人夾人緣吧,這兩年與楊怡一起後,轉眼已傳到三月泰國是婚期。

「朋友睇完報導,都問是否要訂定機票;我話落實的話,一定講得清清楚楚。

「我係圍村仔,家庭觀念重,細細個已 plan定人生應該點行,有份工作就諗結婚,結婚就諗生育。工作是什麼,對象是誰,都係咁行。

「收入唔使,最緊要穩定,所以我十九、二十歲時想考消防或警察,爸爸知我讀書唔叻,起碼有宿舍住;但入了這行,頭五年求收支平衡也難,變得唔敢諗。

「踏入三十歲開始,叫做過得自己關,又着番圍村 mode,幾多個小朋友好呢?未有對象已經在儲錢買樓,不能等遇上合適才開始,會好徬徨嘅。」

說穿,因為世界複雜了。

「我今年八月就卅二歲了,冇得呃,藝人結婚不是私人 party,是大眾 party,諗住幾低調也罷,到頭來都係全港記者嚟晒。我想得到傳媒祝福,點可以令人家寫好啲?不外我敬你一尺你敬我一丈,所以要籌備耐些。真正時間表已經像 puzzle砌砌砌——咁佢(指楊怡)知啲唔知啲啦,瞞到就假嘅。

「來到現在,我已經習慣這話題,計年資,她永遠早過我,但男人演藝壽命長啲,總有日追得貼。」

報大

羅仲謙說,二十至三十歲最難捱,頭五年搵朝唔得晏,後五年是既得患失。「很多人上上吓會冇咗,我唔識唱歌又冇讀過演技,點樣再上呢?郭晉安教我,這行是個大擂台,不只得一個人。不用次次爭第一,是每次淘汰賽時爭取保持十名之內生存下去。

入行以來,他至少演過四次角色叫「阿謙」、「謙仔」之類,即係由大隻仔終於俾人記得個名,但亦等於做來做去做自己。「今次沙僧成身藍到你認唔出,連肌肉(因為已不存在)都是穿上去的。」不現真身,另一種打真軍。

還有,訪問中,羅仲謙開口埋口卅二歲,換轉其他人,一日未生日冇理由報大——有理由的,不知不覺又追貼啲卅六歲的楊怡。

陸戰

藝人結婚不是私人 party,是大眾 party。

羅仲謙說,上次《西遊記》大鬧的是天宮,飛來飛去;今趟《三打白骨精》打得硬淨啲。

對,既已展示過特技無限可能,返璞歸真人性化,反而有新意。

我想起那套《無心法師》,無節制地濫用萬能 key,連布景如廚房、睡房都 key上去,有風駛盡𢃇,土豪劣根性。

計劃北上發展的羅仲謙語帶徬徨說:「其實,大陸還需要港人什麼?」

我們優勝在,至少,還懂得腳踏實地。

撰文:余家強

攝影:梁炳權

攝錄:羅錦波

協力:蘇韻詩

化妝: Leo Tam@Annie G Chan

髮型: Jan Chiu@IL Colpo

服裝: BLACK BARRETT,Ted Baker


鍾意就快D Share啦!