掃呢頁CODE去手機

2016年1月21日 星期四

五個月掃兩樓 麥包逆市充充充買工廈 [壹週刊 - 1350] 麥包,M1,麥長青

前年炒燶iPhone搞到俾「財仔」追數的麥包,無懼加息冧市,五個月內買完樓再買工廈。探熱針五個月掃兩樓 麥包逆市充充充買工廈在無綫收入有限的麥長青(麥包),一直靠投資生意幫補一家四口生計。試過炒iPhone賺過錢的他,前年食過翻尋味,借財仔炒iPhone6,結果蝕入肉,搞到被追數七百幾萬。過去一年,麥包向身邊親友左度右度,又狂跑夜場騷撲水填氹。見過鬼唔怕黑,就算樓市唔穩定,麥包依然冇有怕!近月連環 ...


前年炒燶iPhone搞到俾「財仔」追數的麥包,無懼加息冧市,五個月內買完樓再買工廈。

探熱針

五個月掃兩樓 麥包逆市充充充買工廈

在無綫收入有限的麥長青(麥包),一直靠投資生意幫補一家四口生計。試過炒 iPhone賺過錢的他,前年食過翻尋味,借財仔炒 iPhone 6,結果蝕入肉,搞到被追數七百幾萬。

過去一年,麥包向身邊親友左度右度,又狂跑夜場騷撲水填氹。見過鬼唔怕黑,就算樓市唔穩定,麥包依然冇有怕!近月連環入市,先後買入一個紅磡單位和一個荃灣工廈,市值共 1,272萬。

還清舊債

大手炒 iPhone坐艇被「財仔」追數,加上聽從風水師意見,搬去月租七萬的淺水灣風水屋,麥包麥長青百上加斤,搞到要開口向身邊親友「度水」,又向內地中介人預支騷錢應急,先清「財仔」,再慢慢填氹還街數。

「好彩個內地中介人夠義氣,肯一次過預支廿場騷錢俾麥包應急,佢收二萬五人仔一場,嗰陣人民幣高水,兌番港紙有成六十萬;再問埋身邊啲朋友親戚借錢,先找清財仔條數,朋友嗰啲再慢慢攤長嚟還;聽過佢仲攞咗層樓去加按,而家總算搞掂晒啲街數。」麥包身邊人透露。

無綫份糧得兩萬幾,要養活一家四口的麥包,根本入不敷支。

10年憑《巾幗梟雄》中「非凡哥」一角奪得台慶「最佳男配角」,令麥包對風水師苗師父更加言聽計從。

向內地中介人預支廿場騷錢應急的麥包,近年密密返內地還騷債。

買樓收租

還清舊數後,麥包又搞到自己一身樓債!過去半年,政府辣招加上加息壓力,樓市持續唔穩定,麥包見樓價下調,勇猛出擊。

去年九月,麥包以 426萬買入被稱「劏房之城」的紅磡環海•東岸一個 310呎一房單位,同老婆聯名持有,仲按足九成五,月供約兩萬。

未夠籌!數月後,再斥資 846萬,購入荃灣工業大廈天台千呎單位。

「紅磡層樓做咗二按,按足九成五,供廿年每個月供兩萬蚊左右,麥包話買嚟送俾老婆收租。仲有幾年前買入嗰個鰂魚涌單位,之前因為要還錢俾親朋戚友,佢哋攞咗間屋加按又要供一年,加埋荃灣個工廈單位,每個月淨係供磚頭,麥包都使超過七萬,嚟緊加息,仲大鑊!」麥包身邊人說。

十個樽九個蓋,麥包充充充!

麥包買入位於紅磡、有「劏房之城」之稱的環海•東岸,成交價 426萬。

有傳麥包炒 iPhone預埋契妹陳茵媺,最終齊齊坐艇。

去年十二月,再入市,以 846萬買入荃灣工廠大廈天台全層,單位用公司名義持有。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!