掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

內鬥失男一 樂大媽補鑊五粒鐘氹麥包 [壹週刊 - 1351] __,麥包,樂亦玲,樂大媽,麥長青,M1,

日前麥包被爆因大台內鬥搞到初嘗男主角夢碎,上週四(21日)樂易玲親自約見面安撫。娛樂偵訊內鬥失男一 樂大媽補鑊五粒鐘氹麥包在無綫廿九年,月薪至今只有二萬多的麥長青,本來有機會在下月開拍的新劇孭正,不過因權力鬥爭突然被飛出局,雖然事後有樂易玲補鑊,落嘴頭氹足五粒鐘,不過今年約滿無綫的麥包對公司已不存厚望,加上老友陳浩民做盲公竹,力撐他返內地發展,孭住幾層樓的麥包,隨時走人。黃智賢補上無綫內鬥白熱化, ...


日前麥包被爆因大台內鬥搞到初嘗男主角夢碎,上週四( 21日)樂易玲親自約見面安撫。

娛樂偵訊

內鬥失男一 樂大媽補鑊五粒鐘氹麥包

在無綫廿九年,月薪至今只有二萬多的麥長青,本來有機會在下月開拍的新劇孭正,不過因權力鬥爭突然被飛出局,雖然事後有樂易玲補鑊,落嘴頭氹足五粒鐘,不過今年約滿無綫的麥包對公司已不存厚望,加上老友陳浩民做盲公竹,力撐他返內地發展,孭住幾層樓的麥包,隨時走人。

黃智賢補上

無綫內鬥白熱化,繼《東張西望》大換血,剷走大部分舊人後,戲劇組亦開始整頓,在無綫捱了接近三十年,終於出頭坐正做男主角的麥長青,突然被通知冇得玩,改由不屬任何馬房的黃智賢補上。

「麥包收到通知好唔開心!樂大媽同佢個頭馬 Cindy(經理人)上個禮拜四(一月二十一日)約咗麥包見面,三個人喺公司 canteen傾咗五粒鐘,不過都好似冇乜用;麥包覺得自己喺公司咁多年,由紅褲仔捱到今日,一直聽教聽話,又叫做有演技,今次件事,令佢心灰意冷。」一名無綫人說。

麥包在內地有市場,登台、商演密密食,近年更一家租住淺水灣。

陳浩民勸走

跟麥包同期出身無綫的陳浩民及樊少皇,因早年返內地發展,已站穩腳密密賺,二人亦異口同聲,撐麥包離巢。

「陳浩民知道麥包唔開心,都勸佢返內地試吓,無謂留响度再俾人玩。其實麥包早年都有機會返內地拍劇,不過當時仔細老婆嫩,佢唔想丟低頭家走開太耐,而家仔女都十幾歲,識得照顧自己,佢開始心郁郁。不過嗰日樂大媽係咁氹,又話公司好睇佢,只係角色有調動,所以佢都仲有啲十五十六。」知情者說。

陳浩民與樊少皇早年撤出香港返強國,二人撈得掂,亦雙雙帶挈老友麥包。

麥包同陳浩民多年兄弟,亦是對方仔女的契爺,見老友發展唔順利,陳浩民屢勸他北上搵食。

三度開早班

週日(二十四日)早上九點,在三度低溫下,麥包跟張國強在太子道酒吧為《愛•回家》開早班。對於自己成為權力遊戲下的犧牲品,麥包說心情已平復。

「咁大個人都明白係咩事,冇嘢就呃你嘅。不過我會再努力啲!(陳浩民叫你返大陸發展?)佢搵咗我好多年,啲仔女得五、六歲已經叫我。依家我會考慮吓,或者拍一、兩部試吓。」麥長青說。

近年麥包已攀上第二男主角,在劇集《樓奴》戲份不遜於男一王浩信,可惜僅差一步未能升呢。

週日( 24日)嚴寒上午,麥包與張國強在太子拍《愛•回家》外景,午飯期間二人密密斟,而麥包亦顯得有心事。

走寶

大台無綫的確造就了不少好戲之人,可惜近幾年高層弄權,令不少忠心藝人成為祭品,走得嘅走,例如好戲陳國邦,便公開劈炮!但轉個頭大台又扮矮仔,力邀他回巢做處境劇,不過唔係個個人有此待遇,人治大台,冇譜!

陳國邦

去年十月,好戲的陳國邦在互聯網向無綫發公開信辭職,唔夠三個月,在曾勵珍、毛舜筠以及當權的杜之克力邀下回巢,在新處境劇做男二。

投閒置散的康華,憑約滿前最後一個劇《刀下留人》的萬貴妃被網民激讚,成為該劇亮點,大結局收視更急升至 28點,雖然如此,無綫仍未有對康華作任何挽留。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!