網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

劇情需要 《鴨王 2》冇女露點都變三級  Dominic:本身都係剝咁多! [FACE - 452] __,鴨王,MF,

冇露點都變三級片?文凱玲話公司將佢同Dominicfullversion嘅床戲攞出嚟,不過重要部位佢隻手遮晒。真面目劇情需要 《鴨王2》冇女露點都變三級 Dominic:本身都係剝咁多!去年初打住三級旗號的電影《鴨王》,何浩文(Dominic)、袁嘉敏等主角統統搏到盡,激劇情加露點,票房輕易去到800萬。既然有捧場客,「成功人士」王晶梗食住條水開續集啦!《鴨王2》半年前將三級降成2B級招募老臨,上 ...


冇露點都變三級片?文凱玲話公司將佢同Dominicfullversion嘅床戲攞出嚟,不過重要部位佢隻手遮晒。真面目劇情需要 《鴨王2》冇女露點都變三級 Dominic:本身都係剝咁多!去年初打住三級旗號的電影《鴨王》,何浩文(Dominic)、袁嘉敏等主角統統搏到盡,激劇情加露點,票房輕易去到800萬。既然有捧場客,「成功人士」王晶梗食住條水開續集《鴨王2》半年前將三級降成2B級招募老臨,上 ...


冇露點都變三級片?文凱玲話公司將佢同 Dominic full version嘅床戲攞出嚟,不過重要部位佢隻手遮晒。

真面目

劇情需要 《鴨王 2》冇女露點都變三級  Dominic:本身都係剝咁多!

去年初打住三級旗號的電影《鴨王》,何浩文( Dominic)、袁嘉敏等主角統統搏到盡,激劇情加露點,票房輕易去到 800萬。既然有捧場客,「成功人士」王晶梗食住條水開續集

《鴨王 2》半年前將三級降成 2B級招募老臨,上集孭飛的袁嘉敏唔肯再拍,換嚟只是露背露股的文凱玲( Connie)。不過當電影拍完後,電影公司卻將《鴨 2》轉為三級。突變三級女星,女主角文凱玲日前出席宣傳活動時表示:「酬勞無加喎!真係要問吓!」

電影《鴨王》去年多得何浩文( Dominic)、袁嘉敏的多場露點肉搏戲而搏到 800萬票房,監製王晶即食住個勢開拍續集。

加料補戲

踢走袁嘉敏,改用 10年落選港姐文凱玲( Connie),《鴨王 2》亦將三級改為 2B級,電影公司更曾以 2B級作招徠請老臨,不過當電影拍完,電影卻突然變成三級,成班演員即變三級影星。

續集以雞鴨戀做題材,鴨王 Dominic和雞后 Connie有多場埋身肉搏戲,不過全部點到即止,更事先聲明三點不露。不過電影公司在煞科後卻忽然決定將《鴨 2》改成三級,更安排男女主角為一場最激的床上情慾戲補戲。 Dominic話:「點解變三級呢?有啲畫面其實係必需,同時令劇情會順暢啲,所以電影公司就寧願要劇情都唔想剪到變 2B。」

SM照做

林子善接《鴨 2》時,合約寫明係 2B級佢先接,突然變三級男星喎,梗要加錢

要成為雞后, Dominic充當教練,用唔同工具教文凱玲絕技。

梁敏儀和何華超飾演變態夫婦,而林子善為咗錢而接受佢哋嘅 SM邀請。

「有冇衫都係俾咁多」

男女主角待電影上映後走埠登台搵真銀,擺明志不在片酬,但形象一向正面的林子善慘變三級男星,加上身為男二戲份多不能刪減,據知電影公司最後以加 30%片酬了事。

對於加片酬一事,林子善於截稿前亦未有回覆,而 Dominic則說:「我呢啲無㗎,本身都係剝咁多,冇衫着同有衫着都係俾咁多!」而女一 Connie亦說:「電影公司話個意識好大膽所以變咗三級,佢( Dominic)同我嘅重要部位都係我隻手遮住!( 2B變三級有冇加片酬?)無諗過添!無問過呢條問題呀!返去問吓先!」

2B招老臨

去年《鴨 2》準備開鏡, WhatsApp就瘋傳咗呢張招老臨嘅訊息。

上週三( 13日)《鴨 2》首映,晶女郎林莉嫻(左)和文凱玲黐實男一 Dominic搶鏡。《蘋果日報》圖片

上集袁嘉敏搏到盡露點,今集唔使露咪冇佢份囉!(網上圖片)

過年睇乜好?

每年農曆新年,必定有啲陣容強勁,但又冇乜內容嘅搞笑電影上映,今年都唔例外,《賭城風雲 3》實走唔甩;最令人期待一定係星爺作品《美人魚》;而郭富城嘅《西遊記之孫悟空三打白骨精》都總有粉絲支持吓嘅!

《賭城風雲 3》

想入場笑吓,回味吓當年嘅賭神和刀仔咩?呢套一定要入場今集仍然有笑彈張家輝,又有學友充撐場面,正所謂唔笑得都睇得

《美人魚》

等到頸都長,由星爺執導嘅新戲終於有得睇。即使上次套《西遊.降魔篇》一樣無星爺份,不過依然有口碑,票房仍然賣個滿堂紅,今次加入新人林允,唔知成績又點呢?

《西遊記之孫悟空打白骨精》

郭富城由牛魔王做到孫悟空,雖然佢確係跳得又有台型,可惜入場觀眾睇嘅應該係最新 CG技術,而唔係佢嗰個化到認唔出係城城嘅馬騮樣囉!

採訪、撰文:娛樂組

攝影:林迅景


鍾意就快D Share啦!