掃呢頁CODE去手機

2016年1月18日 星期一

華姐2016:撞樣又撞路線!麥明詩隔空邀汪明荃合唱 __,華姐,麥明詩,汪明荃,

麥明詩點樣先可以脫穎而出?又同人撞樣又同第個行一樣路線!next1/1pre呢個係麥明詩?錯了!佢係4號巫雪菲!next1/1pre係咪撞樣三分親?麥明詩(係右嗰個呀!)話同巫雪菲(中)最熟!next1/1pre佢仲決定決賽唱《華麗轉身》,仲隔空邀請汪明荃合唱𠻹!next1/1pre咁樣睇睇清潔啲!next1/1pre麥明詩就視9號陳舒菲(右六)為勁敵,佢話對方青春甜美,同佢路線一樣!next1/ ...


麥明詩點樣先可以脫穎而出?又同人撞樣又同第個行一樣路線!

next 1/1 pre

呢個係麥明詩?錯了!佢係4號巫雪菲!

next 1/1 pre

係咪撞樣三分親?麥明詩(係右嗰個呀!)話同巫雪菲(中)最熟!

next 1/1 pre

佢仲決定決賽唱《華麗轉身》,仲隔空邀請汪明荃合唱𠻹!

next 1/1 pre

咁樣睇睇清潔啲!

next 1/1 pre

麥明詩就視9號陳舒菲(右六)為勁敵,佢話對方青春甜美,同佢路線一樣!

next 1/1 pre

《2016國際中華小姐競選》候選佳麗到昂平市集拍攝外景。香港代表3號麥明詩接受訪問時表示與佳麗相處融合,她與10號新加坡佳麗鄭雅文同房,由於對方是讀演戲,可趁機向她取經為將來準備。

同樣三分親?

問到麥明詩與鄭文雅同房可有磨擦?她說:「冇,大家相處好好,我哋輪流用洗手間,佢夜晚沖涼,我就朝早。同10號鄭文雅及4號巫雪菲最熟,巫雪菲同我仲好似樣。」

決賽再唱《華麗轉身》

麥明詩指選完港姐已一段時間,再參加選華選美有少少不習慣,要時間適應。講到決賽才藝表演,麥明詩表示會唱汪明荃的《華麗轉身》,問到會否邀請汪明荃一起合唱?她笑說:「呢個噱頭好吸引,你哋幫我邀請佢。(同佳麗相處後有冇信心?)自己幾平穩,都冇去比較,希望比賽表現淡定啲。(邊個係勁敵?)9號陳舒菲好有戰鬥力,啱啱才藝表演又攞咗獎,又青春甜美,同我路線差唔多。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!