網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

謝安琪  28吋大髀 [FACE - 452] __,謝安琪,MF,

有圖為證,謝安琪對腳真係粗㗎!全知言謝安琪 28吋大髀樂壇分獎禮玩完,全年做唔停的謝安琪話完成埋4月演唱會後,會放番個悠長假期,唔排除生多個,但就強調現階段冇大肚,只係肥咗!今時今日係咪大肚冇得呃,過多幾個月乜都現形。從身材睇,Kay近期確係肚凸凸,上星期出席活動時,竟然連腳都粗埋!當日人妻Kay同連詩雅一齊送禮物俾老人家,行行企企時唔覺有異樣,點知一坐低就出事。着住白色短裙的Kay露出大對肥肉髀 ...


有圖為證,謝安琪對腳真係粗㗎!

全知言

謝安琪  28吋大髀

樂壇分獎禮玩完,全年做唔停的謝安琪話完成埋 4月演唱會後,會放番個悠長假期,唔排除生多個,但就強調現階段冇大肚,只係肥咗!

今時今日係咪大肚冇得呃,過多幾個月乜都現形。從身材睇, Kay近期確係肚凸凸,上星期出席活動時,竟然連腳都粗埋!當日人妻 Kay同連詩雅一齊送禮物俾老人家,行行企企時唔覺有異樣,點知一坐低就出事。着住白色短裙的 Kay露出大對肥肉髀,如果 Eason見到,肯定忍唔住唱:「嘩,成 28吋大髀!」

呢下換腳繑都冇走光, Kay姐果然功力深厚!

當日謝安琪同龍蝦(右)同場,不過就零交流囉!


鍾意就快D Share啦!