網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月20日 星期三

致富智庫:30歲就做個有錢人?你都得架! __,

next1/1pre20幾歲讀完大學,帶住一身GrantLoan債,就算唔係經常大出血,都總係月月光,甚至入不敷支?點解人哋30幾歲就成為有錢人?秘訣喺邊?跟足以下10個法則,盡早調整心態,30幾歲左右就做個有錢人,絕對唔係奢望。嗱,再講清楚,唔係嫁/娶個有錢人,係「做個有錢人」呀!────────────1、儲錢投資滾大本金能盡快致富,一定唔係單靠打份工,而係盡早投資。儲錢唯一原因係用來投資,而 ...


next 1/1 pre

20幾歲讀完大學,帶住一身Grant Loan債,就算唔係經常大出血,都總係月月光,甚至入不敷支?點解人哋30幾歲就成為有錢人?秘訣喺邊?跟足以下10個法則,盡早調整心態,30幾歲左右就做個有錢人,絕對唔係奢望。嗱,再講清楚,唔係嫁/娶個有錢人,係「做個有錢人」呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!