網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月23日 星期六

張家瑩:34D變負擔!張家瑩被歧視有陰影 __,張家瑩,

Grace試過因為身材太勁畀人笑,搞到青春期時頗自卑。next1/1preGrace直至參選完亞姐,先至對自己嘅身形感到自信。next1/1preGrace鍾意戶外運動,唔知揀男友條件使唔使係運動健將呢?next1/1preGrace大晒一雙40吋白滑美腿。next1/1preGrace想出寫真,不過就暫時唔會考慮露三點。next1/1preGrace想好似MirandaKerr同KateMoss ...


Grace試過因為身材太勁畀人笑,搞到青春期時頗自卑。

next 1/1 pre

Grace直至參選完亞姐,先至對自己嘅身形感到自信。

next 1/1 pre

Grace鍾意戶外運動,唔知揀男友條件使唔使係運動健將呢?

next 1/1 pre

Grace大晒一雙40吋白滑美腿。

next 1/1 pre

Grace想出寫真,不過就暫時唔會考慮露三點。

next 1/1 pre

Grace想好似Miranda Kerr同Kate Moss一樣,行性感、高貴嘅路線。

next 1/1 pre

Grace喺節目上常常以泳裝示人。

next 1/1 pre

Grace樣靚身材正。

next 1/1 pre

玩埋瑜伽

next 1/1 pre

Miranda Kerr(資料圖片)

next 1/1 pre

Kate Moss(資料圖片)

next 1/1 pre

前亞姐冠軍張家瑩(Grace)早前到菲律賓旅行,並以比堅尼上陣大騷身材,Grace擁有34D胸器及40吋長腿的完美身材,令不少女生既羨且妒,亦被閨蜜及宅男冠以女神稱號,不過,Grace自爆曾因豐滿身材而感到自卑。

獲雙親遺傳高挑身形的張家瑩,自少已生得高過人,原本是游泳港隊的她停止游水後上圍更開始發育,她說:「我細個係游水嘅青年港隊,當年要不停訓練同着好窄嘅泳衣,直至14歲,家人要我停止游水專心考試,上圍就變得豐滿。比起其他同學,我算發育得早,會因為身材而畀人笑同成為話柄,覺得自己同其他人唔一樣,所以好自卑,加上我係運動健將,鍾意戶外運動,上圍太勁令我覺得唔方便,所以青春期對我嚟講係有啲唔開心。」

參選亞姐重拾自信

後來張家瑩到英國讀書,由於外國女生的身形比較高大及豐滿,才令她走出自卑,亦漸漸學懂欣賞自己的身材,但相比外國女生,張家瑩自覺身材平平無奇,直至張家瑩返港參選亞姐,才讓她對自己的身形重拾自信。張家瑩近幾年積極減肥,刻意節食及勤做瑜伽,令身形更弗,並希望可以keep多十年。

怕被定型露體狂

張家瑩經常拍旅遊及飲食節目,在節目上頻頻以泳裝示人,她開玩笑指怕被人誤以為露體狂,以後會選擇性以泳衣上鏡,她坦言:「其實我有諗過性感底線,我一直堅持以健康性感為原則,外國好多女星、名模都會行性感路線,好似高級時裝模特兒,佢哋唔止係性感,仲係好靚同時尚,我最欣賞Miranda Kerr同Kate Moss,我都希望可以走呢條路線。(會唔會考慮影全裸但三點不露嘅相?)暫時唔諗,除非我嘅身形好到不得了,我就會好自信咁影。(寫真呢?)一直都好想出,但遇唔啱機會,如果搵啱一個好好嘅攝影師同班底都會想。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!