網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月28日 星期四

咬住 35年 林憶蓮惡鬥陳慧嫻 [壹週刊 - 1351] 憶蓮,陳慧嫻,M1,林憶蓮

相隔七個月,陳慧嫻再開騷,今次更搵私人健身教練狂操。探熱針咬住35年 林憶蓮惡鬥陳慧嫻中學時期是同班同學的陳慧嫻、林憶蓮,由學校鬥到入樂壇,鬥足35年。今年三月,二人更同月開騷繼續鬥。據了解,當林憶蓮得知宿敵申請了三月初的紅館檔期開演唱會後,即落實在同月開騷,咬住唔放!贏少少都要贏斷斷續續鬥了三十五年的林憶蓮、陳慧嫻,今年三月又一先一後舉行演唱會,再爭長短。「佢兩個由入樂壇開始,已經將對方當成假想 ...


相隔七個月,陳慧嫻再開騷,今次更搵私人健身教練狂操。

探熱針

咬住 35年 林憶蓮惡鬥陳慧嫻

中學時期是同班同學的陳慧嫻、林憶蓮,由學校鬥到入樂壇,鬥足 35年。今年三月,二人更同月開騷繼續鬥。據了解,當林憶蓮得知宿敵申請了三月初的紅館檔期開演唱會後,即落實在同月開騷,咬住唔放!

贏少少都要贏

斷斷續續鬥了三十五年的林憶蓮、陳慧嫻,今年三月又一先一後舉行演唱會,再爭長短。

「佢兩個由入樂壇開始,已經將對方當成假想敵。舊年慧嫻搞入行三十周年演唱會,反應好好,已經講明今年會再開,憶蓮就一路留意住慧嫻申請邊個檔期,同時入紙申請,最後慧嫻攞咗三月初,憶蓮就即刻確定自己三月底開,仲要點都要做多慧嫻一場,一定要贏對方!」知情者說。

今次二人同樣選擇開三面台,但陳慧嫻用鑽石形三面台,每場觀眾人數會比林憶蓮的三面台多出二千幾人。

「四面台最多可以坐一萬一千幾觀眾,但三面台都有兩種,一款係將紅館打橫間開,另一隻係鑽石形舞台,普通三面台坐七千觀眾,但鑽石形就坐到九千幾人。所以如果係計觀眾總人數,憶蓮嘅四場同慧嫻三場,人數其實差唔多!」

陳慧嫻的鑽石台比憶蓮三面台,每場多坐二千幾觀眾。

林憶蓮

鬥成績慧嫻勝

陳慧嫻、林憶蓮同畢業於名校瑪利諾書院,二人在讀書時已經比鬥成績;在校內是風頭躉的慧嫻,無論學業成績,以至校內活動及歌唱比賽,都凌駕於林憶蓮。加入樂壇後,二人更加鬥到難分難解。

「慧嫻八三年唱《逝去的諾言》已經紅咗,佢亦比憶蓮早兩年入樂壇。兩個爭得最勁係八八、八九嗰兩年,慧嫻八九年開首個個人演唱會開咗六場,之後到憶蓮開,佢亦一樣要做六場,跟住慧嫻去咗美國讀書,兩個都冇嘢好鬥,憶蓮九三年開咗十場演唱會,九六年慧嫻『回歸』開騷,亦堅持做十場平憶蓮紀錄!」

早於八六年,兩人撞到正!同時揀中南翔子作品做改編歌,陳慧嫻唱《 Love Me Once Again》,硬砌林憶蓮的《長街中一角》。

「因為改編埋同一首歌,兩個都好緊張,憶蓮更加專登早過慧嫻兩日,將首歌派上電台,要飲頭啖湯,真係乜都有得爭!不過當時《 Love Me Once Again》明顯比較受歡迎,嗰時憶蓮都唔係咁開心!」知情者說。

近年演唱會通常只開兩三場的林憶蓮,今次堅持開夠四場,場數取勝!

憶蓮跟細 11年的鼓佬恭碩良撻着,不時將緋聞擺上台。

林憶蓮無寶不落,專吼能助她事業的音樂人。

錯誤決定

八七年,令林憶蓮爆紅的《灰色》,原本是揀給陳慧嫻,但她聽完唔鍾意,但林憶蓮卻憑此歌銷量、口碑雙贏,錯手益咗對手,此事是二人難分難解的原因之一。

即使做過同班同學,但兩人由細到大都唔啱 key。九○年,慧嫻去美國讀書前,曾在早一屆的瑪利諾師姐劉美君拉攏下,一齊飯聚,但陳慧嫻和林憶蓮齋食唔傾,彼此一句說話都冇講過,唔妥到出面。

由上世紀爭到二○一六年,兩個加埋成百歲,依然好勇鬥狠!

曾是同班同學的慧嫻憶蓮入樂壇後,只坐埋食過一次飯。

84年憑《逝去的諾言》,陳慧嫻極速走紅。

87年,慧嫻將《灰色》拱手相讓林憶蓮,間接將宿敵推前一大步。

憶蓮和慧嫻,當年在《叱咤》頒獎禮鬥得難分難解。直至慧嫻 90年去美國讀書,憶蓮才第一次攞得叱咤女歌手金獎。

跟區丁玉再見仍是朋友。

同樣讀瑪利諾的學姊劉美君,同慧嫻較傾得埋。

陳慧嫻( Priscilla)

年齡: 50歲

學歷:美國雪城大學心理學全優生

主要獎項:

港台新人獎( 1984年)

《傻女》無綫勁歌及港台中文金曲十大金曲獎( 1988年)

商台叱咤女歌手銀獎( 1988年)

《千千闕歌》叱咤我最喜愛歌曲( 1989年)

《夜機》十大中文金曲獎( 1989年)

感情生活:

曾公開三段感情,並表示三段關係都令她受很多傷害。

區丁玉

早年,與寶麗金年代的唱片監製區丁玉撻着,二人拍拖六年, 91年分手,翌年前度火速結婚,令陳慧嫻非常傷心。

張卓文

95年陳慧嫻學成回歸, 96年開演唱會搭上形象顧問張卓文,當時男方以事業為重,二人聚少離多, 02年分手收場。

謝國麟

02年,患上焦慮症的陳慧嫻重遇多年冇聯絡的謝國麟醫生,二人火速撻着, 03年,更在演唱會上向對方發表愛的宣言,這段情維持到 07年玩完,分手後慧嫻表示曾拒絕前度求婚。

林憶蓮( Sandy)

年齡: 49歲

學歷:中五畢業

主要獎項:

叱咤樂壇女歌手金獎( 1990年至 1992年)

叱咤樂壇至尊唱片大獎( 1993年)

第 24屆金曲獎「最佳國語女歌手獎」、「最佳專輯製作人獎」及「最佳國語專輯」

音樂風雲榜「最佳女歌手」( 2001年)及「最受歡迎女歌手」( 2002年)

華語音樂傳媒大獎最佳國語、粵語女歌手及年度藝人( 2013年)

感情生活:

入行 31年,林憶蓮與不少圈內人傳過緋聞,包括陳輝虹、李進、馮鏡輝等,但正式公開被承認的男友,只有四個。

許愿

87年,搭上其形象指導及排舞老師許愿,戀情公開後,二人合資搞製作公司星工廠, 91年宣布分手。

李宗盛

92年,林憶蓮與李宗盛合唱《當愛已成往事》撻着,林憶蓮以第三者身份介入; 98年,有咗餡的憶蓮與李宗盛在加拿大拉埋天窗,並誕下女兒李喜兒, 04年,二人各自憑歌寄意,宣布六年婚姻畫上句號。

陳輝虹

回復單身後,火速與陳輝虹舊情復熾,但維持短短兩年,有指男友不獲李喜兒接受,導致二人再分手。

恭碩良

11年,林憶蓮被踢爆與音樂人恭碩良相戀,其後愈愛愈高調,更在 fb發聲明,承認與對方熱戀中。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!