網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月1日 星期五

【自爆千億家事】徐子淇三個仔女逐個講 自揭食家鄉雞重40磅! __,徐子淇,

恒基千億新抱徐子淇每逢節日梗喺ig爆相happyshare,啱啱就放咗3張相,分別喺同老公李家誠齊齊countdown慶祝、同埋身處白雪滿地嘅人妻靚相。子淇更為舊年同今年溫故知新同展望,提到舊年,佢就爆兩個女學識踩單車、打側手翻、俾佢學識更多中文字、大仔Tristan學識游水、沉迷Powerrangers,仲話佢太懶,以WhatsApps代替寫信畀聖誕老人。除咗仔女,就連老公嘅嘢都爆埋,子淇話老公 ...


恒基千億新抱徐子淇每逢節日梗喺ig爆相happy share,啱啱就放咗3張相,分別喺同老公李家誠齊齊countdown慶祝、同埋身處白雪滿地嘅人妻靚相。子淇更為舊年同今年溫故知新同展望,提到舊年,佢就爆兩個女學識踩單車、打側手翻、俾佢學識更多中文字、大仔Tristan學識游水、沉迷Power rangers,仲話佢太懶,以WhatsApps代替寫信畀聖誕老人。除咗仔女,就連老公嘅嘢都爆埋,子淇話老公膝頭傷患已慢慢康復ing,迷上飲green juice,同成為大仔偶像;而子淇就話自己舊年就開始寫ig、再大肚、迷上食家鄉雞而重咗40磅。之後,子淇就再開post展望新一年,以英語表示:「希望大家少啲抱怨、多點感恩...多點分享。」

過去一年,李家上下大事回顧。 噚晚同老公李家誠countdown。
孻仔建熹仲細,所以子淇未有講到佢「成長史」‧

鍾意就快D Share啦!