掃呢頁CODE去手機

2016年1月17日 星期日

伊能靜:家族患癌高危 46歲伊能靜公開佗B心得 __,癌,伊能靜,

伊能靜表示因為家族係患癌症嘅高危一族,所以由細已經好注重養生,醫生仲話佢嘅身體好健康,就連懷孕都同廿幾歲嘅女仔冇分別。next1/1pre伊能靜公開養生秘訣。next1/1pre伊能靜發表千字文,大講一開始注重身體健康嘅原因並唔係因為美容,而係因為家族多位成員患癌。next1/1pre佢仲勉勵自己望落去個樣要似老公嘅家姐。next1/1pre伊能靜仲大爆佗B時唔使卧床,反而照常周圍去玩。next1 ...


伊能靜表示因為家族係患癌症嘅高危一族,所以由細已經好注重養生,醫生仲話佢嘅身體好健康,就連懷孕都同廿幾歲嘅女仔冇分別。

next 1/1 pre

伊能靜公開養生秘訣。

next 1/1 pre

伊能靜發表千字文,大講一開始注重身體健康嘅原因並唔係因為美容,而係因為家族多位成員患癌。

next 1/1 pre

佢仲勉勵自己望落去個樣要似老公嘅家姐。

next 1/1 pre

伊能靜仲大爆佗B時唔使卧床,反而照常周圍去玩。

next 1/1 pre

有網友話獲益良多。

next 1/1 pre

伊能靜與老公秦昊(資料圖片)

next 1/1 pre

46歲嘅台灣女藝人伊能靜日前公開懷有老公秦昊身孕嘅喜訊,佢今朝喺微博分享養生秘訣,非常有心機咁整理自己由18歲就開始實行嘅保養心得,內容提到屋企有癌症遺傳基因,所以自己一直都好着重飲食,佢亦坦言自己依家有新目標,想做「小小秦的姐姐」,又大晒陀B三個月時去台中玩嘅相,直言「懷孕不是生病」,強調要維持良好嘅生活方式!

Fans都留言多謝伊能靜大方share:「謝謝姐姐的分享,很喜歡你的文字,照顧好自己,期待看到係更多的分享,但不要太累喔!」、「真的好受益,看到你懷孕的消息才來關注你,看到你寫的文章,真的發現自己好多不足,你用心生活、你的好心態,真的值得我學習。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!