網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月18日 星期一

【狗仔出更】豪租4萬西營盤寓所 鄺敏慧掃外賣零食四圍望 __,鄺敏慧,

09年俾前度崔建邦毆打而報警嘅鄺敏慧(中巴),同邦邦分手之後傳佢喺13年跟建築工程男友KitKoo結婚。不過上個月,中巴就被傳媒影到佢搭上大自己21年嘅已婚有米中坑、人稱「粗哥」嘅EdwardChow,兩個人重喺夜店又攬又啜,話人妻搭上人夫,關係七國咁亂。報道又話粗哥喺西營盤干諾道西租咗個月租4萬蚊嘅serviceapartment比中巴住,而噚晚,記者就撞見中巴一個人喺西營盤便利店買嘢,買完之後 ...




其他影片:>>






09年俾前度崔建邦毆打而報警嘅鄺敏慧(中巴),同邦邦分手之後傳佢喺13年跟建築工程男友Kit Koo結婚。不過上個月,中巴就被傳媒影到佢搭上大自己21年嘅已婚有米中坑、人稱「粗哥」嘅Edward Chow,兩個人重喺夜店又攬又啜,話人妻搭上人夫,關係七國咁亂。報道又話粗哥喺西營盤干諾道西租咗個月租4萬蚊嘅service apartment比中巴住,而噚晚,記者就撞見中巴一個人喺西營盤便利店買嘢,買完之後就係返咗去嗰個service apartment。噚晚10點左右,中巴一身黑衣化行妝一支公喺西營盤便利店出現,唔見佢個有米新歡Edward。佢攞住個籃揀咗一堆零食同水,臨喺收銀處比錢之前,重踎低揀火機添。喺便利店入完貨之後,中巴就走去對面餐廳買外賣,睇份量,似係兩個人食嘅嘢,唔知係咪買埋Edward嗰份呢。買完外賣之後,中巴擔住把遮急急行返干諾道西嘅service apartment,沿途重警覺性甚高咁不時四圍望,唔知佢究竟驚啲乜嘢呢!

(攝影:黃曉程、羅德光、畢紹基) 中巴喺便利店掃零食 買火機
又買外賣,份量似2個人食,係咪買俾Edward? 走時仲四圍望,唔知驚咩呢?

鍾意就快D Share啦!