掃呢頁CODE去手機

2016年1月28日 星期四

大風雪冇有怕 林峯千語 BB北海道滑雪 [壹週刊 - 1351] __,林峯,吳千語,千語,M1,

北海道大風雪,林峯同千語BB冇有怕,雪裡雪裡去,如期出發。娛樂偵訊大風雪冇有怕 林峯千語BB北海道滑雪林峯同千語BB又出埠啦!即將在紅館舉行三場個唱的林峯,趁住有幾日空檔,唔理札幌大風雪,都要孖住千語BB去滑雪;今次還約埋細佬同佢女朋友,兩pair人去。出發當日,千語BB同林峯前後腳到機場,見到記者,千語BB面燶燶,即刻拎起電話,通水俾男友。口罩遮素顏去北海道滑雪,幾乎是吳千語同林峯每年冬季的指定 ...


北海道大風雪,林峯同千語BB冇有怕,雪裡雪裡去,如期出發。娛樂偵訊大風雪冇有怕 林峯千語BB北海道滑雪林峯同千語BB又出埠即將在紅館舉行三場個唱的林峯,趁住有幾日空檔,唔理札幌大風雪,都要孖住千語BB去滑雪;今次還約埋細佬同佢女朋友,兩pair人去。出發當日,千語BB同林峯前後腳到機場,見到記者,千語BB面燶燶,即刻拎起電話,通水俾男友。口罩遮素顏去北海道滑雪,幾乎是吳千語同林峯每年冬季的指定 ...


北海道大風雪,林峯同千語 BB冇有怕,雪裡雪裡去,如期出發。

娛樂偵訊

大風雪冇有怕 林峯千語 BB北海道滑雪

林峯同千語 BB又出埠

即將在紅館舉行三場個唱的林峯,趁住有幾日空檔,唔理札幌大風雪,都要孖住千語 BB去滑雪;今次還約埋細佬同佢女朋友,兩 pair人去。出發當日,千語 BB同林峯前後腳到機場,見到記者,千語 BB面燶燶,即刻拎起電話,通水俾男友。

口罩遮素顏

去北海道滑雪,幾乎是吳千語同林峯每年冬季的指定動作。即使當地有大風雪,唔少地方吹到冧樹冧燈柱停電又封路,都無阻二人決心,如期出發!

「嚟緊幾個月阿峯要做演唱會,冇時間出埠,所以今次就算得幾日空檔,都照去,本來打算去四日,不過阿峯有嘢做會早一日返,千語同細佬佢哋就留多一日。」林峯身邊人透露。

上週一(一月十八日)早上八點,戴住口罩的千語 BB單拖到機場,一個人推住兩喼行李的她先自行 check in。發現記者後,千語 BB面色馬上一沉,跟住拎起電話,通知男友。

辦完登機手續後,冇等埋林峯到的千語 BB先入閘,閘口保安要求除低口罩,冇化妝的千語 BB下意識兩頭望,之後快手拉低口罩,等保安認完樣,快閃入閘。

冇化妝的 BB唔想殘樣見光,保安要求除口罩認人時, BB先兩頭望,再快速拉低口罩。

見到記者,千語 BB嬲爆爆,即刻通知林峯。

餅印一樣

時間啱啱好,千語 BB入閘後,林峯和細佬一 pair就出現機場。孭住滑雪裝備的林峯,見到記者笑晒口。睇真啲,林峯細佬林逸洺簡直同初出道、《尋秦記》中的闊鼻扁面矇豬眼的林峯,餅印一樣。

因為演唱會積極操肌,搞到受傷的林峯當日要用護腕包住右手,搬行李亦只可以用左手。辦完手續,林峯入閘前主動讚記者消息靈通:「咁犀利嘅!(整親隻手?)好小事啫!」

同行仲有林峯細佬林逸洺加女友,冇後天改良的林逸洺簡直同初出道拍《尋秦記》的林峯餅印一樣!

為演唱會操肌操傷手,起程當日,林峯右手戴住護腕,用左手搬行李。

寄完行李,再寄埋滑雪裝備。

早已融入男友家的千語 BB, 14年以「阿嫂」身份,同林峯齊齊飛去美國,出席未來叔仔的畢業禮。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!