掃呢頁CODE去手機

2016年1月20日 星期三

默認李蘊有喜 許嘉浩幫手搵BB嘢贊助 __,許嘉浩,李蘊,

許嘉浩默認李蘊有喜。next1/1pre許嘉浩仲話會幫李蘊搵定啲BB嘢同奶粉嘅sponsor。next1/1pre許嘉浩透露李蘊明日會出活動。next1/1pre剛榮升「羅太」的李蘊(Renee)返港,相約好友「綠魔」許嘉浩(Karl)敍舊,並吃蒸氣火鍋,Karl透露Renee跟他分享了不少海南島婚宴的趣事。問到Renee是否有喜才急急結婚?他雖沒有正面回應,但卻默認說:「我哋要食得清淡啲,佢依家 ...




其他影片:>>






許嘉浩默認李蘊有喜。

next 1/1 pre

許嘉浩仲話會幫李蘊搵定啲BB嘢同奶粉嘅sponsor。

next 1/1 pre

許嘉浩透露李蘊明日會出活動。

next 1/1 pre

剛榮升「羅太」的李蘊(Renee)返港,相約好友「綠魔」許嘉浩(Karl)敍舊,並吃蒸氣火鍋,Karl透露Renee跟他分享了不少海南島婚宴的趣事。問到Renee是否有喜才急急結婚?他雖沒有正面回應,但卻默認說:「我哋要食得清淡啲,佢依家唔食得煎炸嘢。(見到佢肚凸凸?)佢聽日會出活動,大家聽日就知,不過佢話會有好消息同大家宣布。」他表示Renee與老公羅章冠早已註冊,早前只是補擺喜酒,一切都在計劃之內。他說:「其實Renee一直好鍾意小朋友,想組織家庭,我好恭喜佢!我會努力咁幫佢搵定啲BB嘢、奶粉sponsor嗰啲。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!