掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

羅霖:羅霖Big出事業線 想出人形咕 __,羅霖,

羅霖今日皮裙上陣,露出長長事業線嘅佢,話會考慮出人形咕𠱸噃!next1/1pre仲話首先,要畀仔攬喎!next1/1pre其實係佢啲仔仔,因為成日做嘢唔喺佢哋身邊!next1/1pre美魔女仲話開網店可能會賣內衣!next1/1pre會唔會你做model先?next1/1pre今日嘅羅霖無懼冷風,低胸上陣!next1/1pre好似行得好小心喎!next1/1pre佢仲話要儲定錢買姑婆屋,有另一半都 ...


羅霖今日皮裙上陣,露出長長事業線嘅佢,話會考慮出人形咕𠱸噃!

next 1/1 pre

仲話首先,要畀仔攬喎!

next 1/1 pre

其實係佢啲仔仔,因為成日做嘢唔喺佢哋身邊!

next 1/1 pre

美魔女仲話開網店可能會賣內衣!

next 1/1 pre

會唔會你做model先?

next 1/1 pre

今日嘅羅霖無懼冷風,低胸上陣!

next 1/1 pre

好似行得好小心喎!

next 1/1 pre

佢仲話要儲定錢買姑婆屋,有另一半都要靠自己!

next 1/1 pre

羅霖(左)、筱靖

next 1/1 pre

羅霖及三個仔仔(資料圖片)

next 1/1 pre

「美魔女」羅霖着上低胸黑色皮裙加長Boot上陣,到銅鑼灣為筱靖開設的德國餐廳撐場。她透露現正策劃開網店:「因為有個美國朋友幫我設計一系列用我名出嘅日用品。」她更謂打算將部分收益捐給慈善機構,以完成一路做生意一路做慈善的心願:「預計呢個產品下個月推出,會先喺外國推出先,之後先喺香港搞,做得好唔排除喺內地市場推出。」

想出內衣

她表示產品以電話殼、環保袋、杯等為主,下一步會考慮內衣:「但睇咗啱先可以出。(會出人像咕𠱸?)都會考慮吓,如果靚嘅話,首先要畀啲仔攬先,等我離開香港做嘢時佢哋都可以攬住,當我喺佢哋身邊。」

儲錢買姑婆屋

問做生意是主要為幫補家計?她謂:「除咗三個仔之外,都要為我將來養老。我都一把年紀啦,都要儲定啲錢買姑婆屋退休。(唔係話有人求婚咩?)女仔財政獨立啲好啲,就算另一半有冇錢都好,有自己嘅收入同埋儲蓄先會更加開心同自信。」談到有指前夫只付兒子部分學業,她就指已交給律師處理。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!