掃呢頁CODE去手機

2016年1月12日 星期二

唔領碩士女友情 袁偉豪棄英文書愛食譜 __,袁偉豪,

港男袁偉豪同碩士港姐冠軍岑杏賢公開戀情之後,男方喺微博公開兩人合照,正式「插旗」,其他追求者?免問!自從戀情上枱,袁偉豪同岑杏賢就不再避嫌,公開行街拍拖;早前佢哋就喺圓方行街睇戲,未夠鐘入場,兩人就行入書局,沾染返一身書卷味。讀得碩士,岑杏賢學歷當然有返咁上下,乘機介紹本好書過男友,為免佢俾人話高攀自己,但似乎袁偉豪請女友食檸檬,搞到女友尷尷尬尬放低本書;女友介紹唔領情,咁袁偉豪睇咩書先?原來…佢 ...




港男袁偉豪同碩士港姐冠軍岑杏賢公開戀情之後,男方喺微博公開兩人合照,正式「插旗」,其他追求者?免問!

自從戀情上枱,袁偉豪同岑杏賢就不再避嫌,公開行街拍拖;早前佢哋就喺圓方行街睇戲,未夠鐘入場,兩人就行入書局,沾染返一身書卷味。

讀得碩士,岑杏賢學歷當然有返咁上下,乘機介紹本好書過男友,為免佢俾人話高攀自己,但似乎袁偉豪請女友食檸檬,搞到女友尷尷尬尬放低本書;女友介紹唔領情,咁袁偉豪睇咩書先?原來…佢睇簡易食譜,仲眼都唔眨吓,睇嚟佢唔拍戲都可以行「住家男」路線,拍吓煮食節目。

雖然俾人話高攀女友,但望吓袁偉豪講嘢嗰陣,女友含情脈脈望住自己,人哋講咩唔緊要,女友愛錫自己咪得囉!

鍾意就快D Share啦!