掃呢頁CODE去手機

2016年1月22日 星期五

豪語錄】娶楊怡? 羅仲謙:要繼後香燈 __,羅仲謙,楊怡,

早前,羅仲謙帶埋楊怡去飲杏兒嗰餐,好多人都以為佢哋好事近,謙仔本人就話:「最近好多朋友講笑咁問我:『喂!我三月係唔係要先買機票,同你去泰國。」「我話,唔係。老實講,今年8月我32歲,話細唔細,再加上我喺圍村大,所以由細到大家庭觀念都好重,好細個就知道人生嘅方向大概係點,搵份穩定嘅工,儲積蓄,結婚,生兒育女,跟住退休。我嘅個性係,對象未出現,我都會去諗,因為咁樣冇咁徬徨。」但對象出現咗喇喎?謙仔聞言 ...




早前,羅仲謙帶埋楊怡去飲杏兒嗰餐,好多人都以為佢哋好事近,謙仔本人就話:「最近好多朋友講笑咁問我:『喂!我三月係唔係要先買機票,同你去泰國。」

「我話,唔係。老實講,今年8月我32歲,話細唔細,再加上我喺圍村大,所以由細到大家庭觀念都好重,好細個就知道人生嘅方向大概係點,搵份穩定嘅工,儲積蓄,結婚,生兒育女,跟住退休。我嘅個性係,對象未出現,我都會去諗,因為咁樣冇咁徬徨。」但對象出現咗喇喎?謙仔聞言邊笑邊承認。

咁唔係應該加快腳步?「藝人結婚唔係私人Party,係大眾Party,我亦會公開講,因為我想得到傳媒祝福,真係到嗰日,我會邀請你哋嚟,你敬我一尺,我敬你一丈。」呢一日即係幾時呢?「真正時間表,其實全部都已經喺我個腦到,好似砌圖咁拼湊緊。」咁其中一塊砌圖,會唔會係生小朋友?「想架!始終要繼後香燈嘅!」

你就砌緊啫,對方又知唔知呢?萬一原來只係「神女有心」……謙仔笑言:「知啲唔知啲」

鍾意就快D Share啦!