網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月26日 星期二

掛住玩電話 文詠珊上錯冚旗的士 __,文詠珊,

文詠珊掛住玩電話,上錯咗「冚旗」的都唔知。next1/1pre搞咩伸晒脷呀。next1/1pre發現記者,即刻打招呼。next1/1pre低頭撳電話。next1/1pre就咁就上咗車,睇清楚啲好喎。next1/1pre近年轉戰內地賺人仔的文詠珊(JM),日前與一女友人現身中環街頭,兩女急急腳在車來車往的路中心橫過馬路,去到對面商場門外等的士。等候期間,見JM不時低頭撳電話,等了一會,她見有的士駛至 ...


文詠珊掛住玩電話,上錯咗「冚旗」的都唔知。

next 1/1 pre

搞咩伸晒脷呀。

next 1/1 pre

發現記者,即刻打招呼。

next 1/1 pre

低頭撳電話。

next 1/1 pre

就咁就上咗車,睇清楚啲好喎。

next 1/1 pre

近年轉戰內地賺人仔的文詠珊(JM),日前與一女友人現身中環街頭,兩女急急腳在車來車往的路中心橫過馬路,去到對面商場門外等的士。

等候期間,見JM不時低頭撳電話,等了一會,她見有的士駛至即心急地打開車門上車,不過原來JM上錯「冚旗」的,即使司機見到靚女JM都一樣冇面畀,原本已經向現場數名記者道別的JM,一臉尷尬落車等過另一部,期間亦致電男友撒嬌,等多一會她們便成功截的士離開。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!