網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月30日 星期六

森美:有錢嫁唔出?森美暗寸小儀保守玩地下情 __,森美,小儀,

對於小儀被封「隱形小富婆」,好拍檔森美句句寸到盡。next1/1pre無論小儀去到邊都好受大人細路歡迎。next1/1pre小儀拍完《街坊食神》後,有謝東閔、C君(左)陪實行名店。next1/1pre小儀畀最新一期《好報》踢爆係隱形小富婆。(資料圖片)next1/1pre成龍(資料圖片)next1/1pre徐小鳳(資料圖片)next1/1pre藝人阮小儀因劇集《愛情食物鏈》人氣飆升,今期《好報》踢 ...


對於小儀被封「隱形小富婆」,好拍檔森美句句寸到盡。

next 1/1 pre

無論小儀去到邊都好受大人細路歡迎。

next 1/1 pre

小儀拍完《街坊食神》後,有謝東閔、C君(左)陪實行名店。

next 1/1 pre

小儀畀最新一期《好報》踢爆係隱形小富婆。(資料圖片)

next 1/1 pre

成龍(資料圖片)

next 1/1 pre

徐小鳳(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人阮小儀因劇集《愛情食物鏈》人氣飆升,今期《好報》踢爆小儀有樓有車養番狗,更是車仔麵店老闆娘,名副其實是圈中隱形小富婆。小儀計劃一擲千萬再置業,準備換新車,談到擇偶條件,小儀直認冧彭于晏這種男神。

小儀的好拍檔森美知道小儀套劇收視好好,也替對方開心,提及小儀是隱形富婆,森美說:「我知呀。(佢有錢冇男友。)所以叫佢唔好搵咁多錢,搵少啲,否則冇男仔埋身。」小儀指過往男友是被記者嚇走,森美就覺得不關事:「如果真係鍾意,上天下海都得,佢啲思想好似成龍、徐小鳳年代咁,認為拍拖唔好畀人知,邊有可能。(佢鍾意彭于晏呢類?)佢有講過,但我冇呢啲朋友,唔使我介紹啦,佢依家講出嚟,彭于晏都撲出嚟追佢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!