網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

羅鈞滿擦錯鞋遭踢爆 李思捷當場訓話 __,思捷,羅鈞滿,李思捷,

恭喜晒李思捷喎!尋晚播出嘅《今晚玩李》有成20點收視,可以話一雪前恥。《今晚睇李》收視差,無緊要㗎,將《玩嘢王》翻炒多次,加埋豹哥同埋隊Band,變成《今晚玩李》。尋日(3日)就講坤哥、譚嘉儀、羅鈞滿同李思捷一班人錄節目,坤哥整爛結他當然令佢嚇一嚇,不過坤哥當時都估到自己好大機會被玩。相反,坐係身旁嘅譚嘉儀就真係嚇到語無倫次,淨係識傻笑。咁羅鈞滿呢?就一副花生樣咁。本身重點係睇坤哥被玩嘅,不過羅鈞 ...






其他影片:>>






恭喜晒李思捷喎! 尋晚播出嘅《今晚玩李》有成20點收視,可以話一雪前恥。《今晚睇李》收視差,無緊要㗎,將《玩嘢王》翻炒多次,加埋豹哥同埋隊Band,變成《今晚玩李》。

尋日(3日)就講坤哥、譚嘉儀、羅鈞滿同李思捷一班人錄節目,坤哥整爛結他當然令佢嚇一嚇,不過坤哥當時都估到自己好大機會被玩。相反,坐係身旁嘅譚嘉儀就真係嚇到語無倫次,淨係識傻笑。咁羅鈞滿呢? 就一副花生樣咁。

本身重點係睇坤哥被玩嘅,不過羅鈞滿嘅表現就比較多人笑啦! 事關一向有鋪擦鞋癮嘅羅鈞滿,係節目錄影嘅時候,就擦李思捷鞋,又讚人哋個節目《今晚睇李》好好收視。就連李思捷明明無請陳豪同田蕊妮,佢都話自己有睇過,被人哋當眾踢爆講大話。真係「火羅」味隔住個mon都聞到一陣陣。

羅鈞滿為咗證明自己有睇,起勢話睇過古仔上節目個集,李思捷再否認冇請古天樂嘅時候,羅鈞滿仍然死撐,最後被李思捷當場訓話。羅鈞滿不如學下坤哥咁,冇睇過就坐係度冇咩表示就算啦,做人別太羅鈞滿,學李思捷話齋打要企定,錯就要認囉。


鍾意就快D Share啦!