掃呢頁CODE去手機

2016年1月23日 星期六

【你哋有邊個見過徐子淇隻腳趾?】我見過!二趾長過公 網民表示… __,徐子淇,

千億新抱徐子淇幫細仔建熹開完個別開生面嘅生日p之後,繼續日日keep住po相上ig,非常勤力。不過李太嘅上網時間都比較夜,往往都係凌晨兩點幾打後先至得閒貼圖。不過今日凌晨兩點幾po嘅呢輯相,就真係睇到大家嘩嘩聲。件事係咁嘅,徐子淇幫《ELLE》影咗輯靚相做埋Cover,自從陀B後,子淇都有一段日子冇影Cover,自然更令人期待啦(下刪一萬字原因)。咁佢亦非常體貼咁,今晨upload咗好多張上ig, ...


千億新抱徐子淇幫細仔建熹開完個別開生面嘅生日p之後,繼續日日keep住po相上ig,非常勤力。不過李太嘅上網時間都比較夜,往往都係凌晨兩點幾打後先至得閒貼圖。不過今日凌晨兩點幾po嘅呢輯相,就真係睇到大家嘩嘩聲。件事係咁嘅,徐子淇幫《ELLE》影咗輯靚相做埋Cover,自從陀B後,子淇都有一段日子冇影Cover,自然更令人期待啦(下刪一萬字原因)。咁佢亦非常體貼咁,今晨upload咗好多張上ig,同followers分享,又將一張大相分成九格,逐張up上去,九格再拼番埋一齊……but,出咗事。因為其中一張「九宮格」圖,係身穿白色長身恤衫嘅子淇,坐在窗子晒修長美腿,重點係,相中嘅子淇,好似冇著褲咁……好喇,一張靚相,分九格,就好似逐part放大咗咁,係喇,你懂的。有啲網民情不自禁咁,俾子淇修長美腿同腳趾……吸引住……咁啲留言就………咩喇………結果有網民忍唔住代子淇反擊:「你哋啲人真係好變態,都係九張相其中一張姐,使唔使咁?」亦有人話子淇腳趾唔太靚,俾人一句KO:「好命唔使腳趾靚!」為咗唔想打太多「……」(頭盔mode),偽毒唔毒不如上去子淇ig自己睇啦。

(徐子淇IG圖片) (徐子淇IG圖片) (徐子淇IG圖片)
李太似乎真係好鍾意晒腳喎…(徐子淇IG圖片) (徐子淇IG圖片) (徐子淇IG圖片)

鍾意就快D Share啦!