掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

娛樂專題:娛樂專題:韋家雄五十而知天命 __,

得獎後有乜轉變?「就係一次過做咗20年來要做嘅訪問!」next1/1pre風光過又兜踎過的韋家雄,經歷高低起跌後,學識做人拎得起放得低。next1/1pre唔講唔知,韋家雄演員生涯第一個角色就係做男主角。next1/1pre不過之後做咗兩年二打六角色,都係行行企企。next1/1pre就算要做搬貨、去廁所換香精幫補生計,韋家雄從來無放棄過演員身份。next1/1pre隨緣、不強求!正是韋家雄的寫照 ...


得獎後有乜轉變?「就係一次過做咗20年來要做嘅訪問!」

next 1/1 pre

風光過又兜踎過的韋家雄,經歷高低起跌後,學識做人拎得起放得低。

next 1/1 pre

唔講唔知,韋家雄演員生涯第一個角色就係做男主角。

next 1/1 pre

不過之後做咗兩年二打六角色,都係行行企企。

next 1/1 pre

就算要做搬貨、去廁所換香精幫補生計,韋家雄從來無放棄過演員身份。

next 1/1 pre

隨緣、不強求!正是韋家雄的寫照。

next 1/1 pre

《梟雄》中飾演麥瀚林:黃秋生改變咗我好多處理角色嘅諗法,同佢合作令我上咗一次訓練班,慳咗萬幾蚊學費,仲學咗半年,好抵!

next 1/1 pre

《旺角監獄》中飾演箭豬:呢個係我離開TVB去做生意後接嘅唯一一 套戲,要一星期漂一次頭髮,好擔心從此變光頭。

next 1/1 pre

《談判專家》中飾演齊家全:呢個劇拍到我神經衰弱,因為我本身畏高,拍跳樓戲真係拍到我暈!

next 1/1 pre

50歲奪最佳男配角。

next 1/1 pre

韋家雄表示年輕時不常影相,保留至今的照片少之又少,這兩張總算可讓人一窺他年輕時「未係肥仔」的模樣!

next 1/1 pre

入行前做過幕後及廣告攝影師的韋家雄,堅拒走回頭路,努力追逐演藝夢!

next 1/1 pre

韋家雄(左起)、韋母、韋家輝

next 1/1 pre

如果韋家雄不是捧走了《萬千星輝頒獎典禮2015》「最佳男配角」,觀眾對其認知大概僅限於「韋家輝細佬」!正如家雄談到得獎的最大轉變:「就係一次過做咗20年來要做嘅訪問!」過慣平淡生活的他結過婚,離過婚,亦有個仔,入行前做廣告攝影師,入行後第一套劇就做男主角,雖然有個金牌電視人阿哥韋家輝,又獲著名監製戚其義力撐,惟家雄情願做搬運工人、在公廁換香精,都堅持靠雙手延續演藝夢!曾做LED燈生意做到去日本開廠,但一場海嘯將辛苦建立的悉數沖散,還扛上一大堆債,重返TVB,未幾又被掟去做人肉布景板⋯⋯

現年50歲,風光過又兜踎過的韋家雄,經歷人生種種高低起跌後,拎得起更放得低,因為人生際遇冇得揀,但心態絕對有得揀!

家雄捧走的「最佳男配角」,可說是以入行逾25年的艱辛奮鬥熬成的,難怪他得獎後既激動又萬分喜悅!回想當初選擇演員這條路,家雄其實帶點漫不經心:「入行前做幕後,燈光阿頭要人開工,我就係其中一分子,電影、廣告、MV都做,四百蚊一組,每個月有萬零蚊收入,算唔錯!後尾轉做攝影師,見啲演員埋位一句對白講足一日都仍然NG,一Cut機就匿晒入冷氣房嘻嘻哈哈,咁樣我都得有日放飯揭周刊見招考藝人,咪去考,結果得咗!做咗藝人的確舒服咗,場戲有你先需要喺度,做幕後就要場場跟晒。嗰時我喺亞視第一個戲係單元劇《暖流行動》,我做主角,蔡曉儀做我女友,但做完呢次主角,我做咗兩年二打六、甲乙丙丁戊,好多閒角,一日走好多組,做完賊又做某某侍應,直至《點解阿Sir係隻鬼》,有個演員有半頁對白好蹺口,講極都講唔到,監製戚其義話:『矮矮哋嗰個講咗佢!』嗰時我未係肥仔,於是放飯係咁背,一Take過搞掂。之後阿戚開套台慶劇《戲王之王》搵我做第三男主角,有江華、呂頌賢同我,開頭唔敢相信,個劇出街仲試過專登走落超市,睇吓有冇人認得,點知行咗粒幾鐘都冇人認出,我好畀心機做,但原來個台冇人睇,做咗等於冇做!呢個係阿戚過TVB前最後一個劇,之後我都走埋。」

勒住肚皮過日子

離開亞視後,家雄不但未有重返高薪厚職的攝影師崗位,亦未有求助當時已由電視界跳入電影圈的哥哥韋家輝,反而揀選一條頗為戲劇性的路:去土瓜灣搬貨!他亦試過在公廁換香精:「每間廁所每個尿兜咁換,開工孭住一大袋香精,個人好似浸咗喺啲香精油度咁,只要我行入廁所,你即刻唔覺個廁所臭。嗰時要計準袋幾多出去開工,因為袋多咗,收工仲有香精又要返公司。點解唔返轉頭做攝影師?因為我堅持想做演員,你一旦返去做幕後,就唔會再做演員,我要堅持,既然想做演員就做嗰時出面都有散工搵我,都會拍,拍一組戲收入大約2、3千,拍5、6組左右,但拍完一個戲,可能半年冇戲做,收入當然差,要靠換香精、搬貨嘅正職維持生活,勒住肚皮過日子,見到朋友唔係借,係問佢哋:『有咩啱我做?』我做慣幕後都係搬搬抬抬,OK吖!」

「閒角」常客燃燒時間

正所謂戲如人生,等着家雄的,還有更戲劇性的一幕:「嗰時換香精,要喺廁所等人屙完尿先換得,冇理由人哋屙緊尿,你伸支臂去夾?有次喺廁所度等,有個人問:『你咪ATV嘅?』我認!佢問係咪拍緊戲,我話唔係,等緊夾你嗰個香精!我又唔覺得落泊喎,都係正當職業,嗰時我都有7、8千蚊一個月,嗰個年代算高,話晒厭惡性行業,若果你睇唔起我,你份工唔會好得我好多啫?就喺我夾香精夾咗一年左右,有次喺超市撞番戚其義,佢問:『你仲喺ATV?』我答佢走咗啦,佢問:『點解唔搵我?』佢走嗰時講過若果我離開ATV可以搵佢,但我唔記得咗,加上又未係好熟,之後佢叫我快啲攞做過嘅劇剪餅帶畀TVB睇,等咗個零月,期間都冇話忐唔忐忑,繼續做番自己崗位,後來TVB簽我,就拍咗《O記實錄II》,到拍《真情》開始多人識我!」

係咪已經冇角色啱我做?

正如家雄自評演藝之路,愈做愈順後就有阻滯:「之後喺TVB做咗好多閒角,發覺自己做嚟做去都係咁,有啲失意,每日好似燃燒緊自己時間,次次打開劇本又係冇乜戲做,我問自己:『係咪已經冇角色啱我做?』試過Book我返嚟4、5個鐘,就為咗拍一場企喺人群中賣栗子嘅戲,我當時唔識諗,覺得自己好似臨時演員,好冇癮,又想出去試其他嘢,睇吓係咪真係唔適合做呢行,於是離開TVB,同朋友合作做生意,結果蝕到渣都冇,6位數左右,但冥冥中好似自有安排,畀我識到有份做煙花匯演嘅老闆,之後做咗LED燈生意,參與幻彩詠香江、上海世博項目,愈做愈順,仲喺日本搞埋廠,當時生意愈做愈大,賺凸咗之前蝕嘅好多好多,但冇諗過遇上日本311海嘯!」

享受工作靜待良緣

一場海嘯將家雄辛苦建立的悉數沖散,只為他帶來一大堆債:「睇到電視海嘯新聞地圖圈嗰個位好似自己工作嘅地方,搵咗一個星期,終於聯絡得上日本同事,知道所有嘢冇晒,我一生人未試過腦袋咁一片空白,嗰時同銀行借錢搞廠,好快收信要還數,惟有將成間廠頂畀人,都冇唔捨得,當時只係諗點去解決,搞掂啲數冇幾耐,唔知我生意失敗嘅戚其義打嚟問:『有冇興趣返TVB?有個角色好啱你!』我冇考慮,我需要一份工作,就咁我又返咗TVB,直到依家,返嚟都做咗好多閒角,但我開始享受做演員!就算等好多個鐘、冇對白、企後面、冇戲做都好,以前係『老棟』(齋企),依家係諗點樣演繹每一場戲,就算得幾場戲,我都好花時間處理,希望就算只係做個閒角,你都記得有我出現,漸漸又多人用番我,多番機會!」

任23歲囝囝自由發展

家雄如今抓緊自己熱愛的演藝工作,哪感情路上抓緊了紅線沒有?他淡淡然道:「大約喺拍《公公出宮》前,我同女友分咗手,依家單身,同前女友都有3年感情,但要緣盡就緣盡,我會隨緣去等,要嚟始終要嚟,要走始終要走,唔會刻意安排。我之前一段婚姻都維持咗十年,嗰時廿零歲年少輕狂,唔細心體貼,貪玩又冇顧對方感受,成日去到好夜先返屋企。我同前妻有個仔,一路跟住我,依家都23歲,前排幫我公司做嘢,可能覺得唔係咁適合,等佢自己慢慢發展。」隨緣!不強求!家雄果然是「五十而知天命」的寫照!

後記:海闊天空

禍兮福所倚,福兮禍所伏!順逆起跌交替出現,成了家雄人生的主旋律,若家雄當日生意愈做愈大,可能就不會有今日的「最佳男配角」《梟雄》麥瀚林了!在韋家雄身上,說明了在得與失之間,並非一時三刻能下判語:「一時失志不免怨嘆,一時落魄不免膽寒。」一生中無情的海嘯接踵而來,能否屹立不倒,端看個人的韌性!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!