網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月22日 星期五

猷亨進入觀察期 陳瀅凸肚認與姓何同居 __,陳瀅,猷亨,

剛從加國回港的陳瀅變得肚凸凸,可能與何猷亨(圓圖)拍拖太開心,搞到肥咗都唔知。next1/1pre陳瀅肥咗搞到有個小肚腩。next1/1pre陳瀅表示在美國期間被盜用信用卡。next1/1pre陳瀅替男友何猷亨澄清沒有追過陳凱琳。next1/1pre陳瀅不想透露可有見過四太梁安琪。next1/1pre何雁詩(資料圖片)next1/1pre與賭王四太梁安琪兒子何猷亨蜜運的「宅男女神」陳瀅出席品牌活動 ...


剛從加國回港的陳瀅變得肚凸凸,可能與何猷亨(圓圖)拍拖太開心,搞到肥咗都唔知。

next 1/1 pre

陳瀅肥咗搞到有個小肚腩。

next 1/1 pre

陳瀅表示在美國期間被盜用信用卡。

next 1/1 pre

陳瀅替男友何猷亨澄清沒有追過陳凱琳。

next 1/1 pre

陳瀅不想透露可有見過四太梁安琪。

next 1/1 pre

何雁詩(資料圖片)

next 1/1 pre

與賭王四太梁安琪兒子何猷亨蜜運的「宅男女神」陳瀅出席品牌活動,她表示剛從溫哥華「充電」回來,可能拍拖太開心,食多咗,搞到有個小肚腩都唔知。神采飛揚的她自爆被人盜用信用卡:「喺溫哥華屋企返嚟,返咗去10日。(男友一齊去?)我自己返去,我想講我畀人喺美國盜用咗信用卡,用咗4,000蚊港紙嚟買麥當勞同Burger King,我啱啱打咗畀Card Centre取消咗啦,覺得好得意,點解會用嚟買嘢食?」

問為何不帶男友回加國見家人?她說:「因為我好耐冇返去,想同屋企人有私人時間,遲啲先。(屋企人有冇問你拍拖?)有睇到新聞,有講少少。(滿唔滿意男友?)未知,因為未見面。(有冇評價?)咁又冇,始終未見過。(幾時會係適合時間見面?)睇吓我哋兩個幾時一齊有時間返去,因為都要飛成10幾個鐘。(你準備帶男友返去啦?)未知,再穩定啲先。(屋企人飛嚟香港?)婆婆長期喺溫哥華,家姐又有老公喺嗰邊。」

求學時期已經認識

問可有見過四太梁安琪?陳瀅說:「佢屋企人嘅嘢,我唔回應喇。(四太開綠燈喎!)你哋講啫,你問番佢(同男友第一個新年同情人節點過?)未諗,我諗吓,睇吓有冇安排,但就未諗情人節點過。(會唔會去拜年?)未有安排,但我會返廣州屋企同爹哋拜年。」

陳瀅希望情人節會在工作中度過:「因為我放咗3個星期假,冇做嘢好悶。(唔怕男友投訴?)開心就每日都係情人節。(即係依家日日都係情人節?)拍拖係應該開心。(係咪畀滿分男友?)要再觀察吓,未知。(拍咗幾耐?)其實我哋讀書時已經識,識咗好耐,認識佢為人。」

「係我畀人撬牆腳」

對於被指男友包養在九龍站上蓋物業一事,她表示是與人同居:「我係有同人同居,都係姓何嘅,不過佢係何雁詩,同居咗一年,住得好開心,我哋一齊租住,業主唔係男友嗰邊嘅人。(被指包養係咪好難受?)我諗不實嘅報道唔想提喇!(係咪開心男友幫你澄清?)阿Moon(劉佩玥)Sweet啲,佢同我講唔係我撬人牆腳,係我畀人(何猷亨)撬牆腳。(有傳男友追過陳凱琳?)應該就唔係。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!