掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

湯盈盈細女百日宴 改名做錢凱琪! __,盈盈,湯盈盈,

錢嘉樂同湯盈盈為細女Kassidy搞百日宴,仲同時宣布改名做錢凱琪!next1/1pre盈盈同細女Kassidy影相時,大女Alyssa就搞笑望實啲蛋糕!next1/1preKassidy愈大個樣開始變,同爸爸媽媽都似樣喎!next1/1pre呢個「蛋糕」夠晒實用,唔會嘥嘢!next1/1pre場內布置充實童話色彩啦!next1/1pre啲Cupcake好靚呀!next1/1pre仲有好多用「奶樽 ...


錢嘉樂同湯盈盈為細女Kassidy搞百日宴,仲同時宣布改名做錢凱琪!next1/1pre盈盈同細女Kassidy影相時,大女Alyssa就搞笑望實啲蛋糕!next1/1preKassidy愈大個樣開始變,同爸爸媽媽都似樣喎!next1/1pre呢個「蛋糕」夠晒實用,唔會嘥嘢!next1/1pre場內布置充實童話色彩next1/1pre啲Cupcake好靚呀!next1/1pre仲有好多用「奶樽 ...


錢嘉樂同湯盈盈為細女Kassidy搞百日宴,仲同時宣布改名做錢凱琪!

next 1/1 pre

盈盈同細女Kassidy影相時,大女Alyssa就搞笑望實啲蛋糕!

next 1/1 pre

Kassidy愈大個樣開始變,同爸爸媽媽都似樣喎!

next 1/1 pre

呢個「蛋糕」夠晒實用,唔會嘥嘢!

next 1/1 pre

場內布置充實童話色彩

next 1/1 pre

啲Cupcake好靚呀!

next 1/1 pre

仲有好多用「奶樽」裝嘅糖,相信係送畀到場嘅朋友仔!

next 1/1 pre

錢嘉樂同湯盈盈嘅細女(Kassidy)唔經唔覺已經出世百日,但兩人一直都未有公開Kassidy嘅中文名噃!

呢日盈盈就為Kassidy舉行百日宴,喺微博上載花絮照,重要嘅就係宣布囡囡嘅中文名喇!盈盈留言:「我們的女兒有中文名喇!Introducing……『錢凱琪』~Kassidy的100日派對很漂亮。」而當盈盈抱住Kassidy影相時,嘉樂喺旁邊抱住大女錢凱晴(Alyssa),Alyssa就眼定定望實啲蛋糕,非常搞笑!

除咗大晒一家四口溫馨照,其中一張相面珠仔肥嘟嘟嘅Kassidy笑得非常燦爛,愈大愈靚,而百日宴布置就非常有心思,Cupcake上更印有Kassidy個樣,而個「大蛋糕」就用毛巾公仔堆砌造成,夠晒實用呀!可見盈盈同樂樂為咗凱琪嘅百日宴花盡心思

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!