掃呢頁CODE去手機

2016年1月25日 星期一

唔想攝灶罅!雨僑隨時結得婚 __,雨僑,羽翹,

雨僑話婚隨時結得,而仔就唔可以亂生。next1/1pre雨僑一提生仔似乎好驚。next1/1pre雨僑讚羅力威係佢見過最幽默嘅頭三甲喎。next1/1pre雨僑為婚嫁雜誌的頒獎禮擔任嘉賓,她表示想把穿婚紗的感覺留在自己的婚禮上:「好彩唔使着婚紗。(留番個感覺畀羅力威?)留番自己個婚禮,婚隨時都結得,生仔就唔可以亂生,我參加咗海外馬拉松,練咗腹肌,唔想切腹肌,生仔就要切開。(順產咪得?)好驚,以前一 ...


雨僑話婚隨時結得,而仔就唔可以亂生。

next 1/1 pre

雨僑一提生仔似乎好驚。

next 1/1 pre

雨僑讚羅力威係佢見過最幽默嘅頭三甲喎。

next 1/1 pre

雨僑為婚嫁雜誌的頒獎禮擔任嘉賓,她表示想把穿婚紗的感覺留在自己的婚禮上:「好彩唔使着婚紗。(留番個感覺畀羅力威?)留番自己個婚禮,婚隨時都結得,生仔就唔可以亂生,我參加咗海外馬拉松,練咗腹肌,唔想切腹肌,生仔就要切開。(順產咪得?)好驚,以前一直諗生仔係開刀,所以好猶疑,結婚註冊就得。(註咗冊喇?)未,旅行結婚輕鬆啲。」她坦言見到朋友搞結婚有許多事要兼顧,更意有所指:「接新娘玩新郎,要新郎玩得就係。(佢唔玩得?)又唔係。(唔夠幽默?)佢係我見過最幽默頭三甲。(佢係咪你結婚對像?)咁又唔知,我只係覺得結婚容易,生小朋友就有好多現實問題,好似今日天氣凍返唔返學咁。(你哋有冇傾過結婚?)冇特別,順其自然,唔好攝灶罅就得。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!