網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月15日 星期五

馬家好拍劇大陣仗 劉丹帶罩自我隔離 __,劉丹,

網民點解咁鍾意馬家做《愛.回家》?唔單止係劇情比較貼地,而係一班演員係幕前幕後都好FRIEND,好溫馨,真係CLSOE到不得了。好似徐榮個B女出世之後,馬家又好,律師樓啲人又好,車輪轉咁上去徐榮屋企探BB。今次徐榮帶埋B女開工,劇中嘅老友可以話係過足手癮啦。不過人多,菌又多,加上錄影廠空氣又唔好,唔想「馬家好」病,徐榮都有唔少要求。好似一班劇員要同馬家好埋位之前,一定要消毒。唔可以超時工作,阿媽仲 ...




網民點解咁鍾意馬家做《愛.回家》? 唔單止係劇情比較貼地,而係一班演員係幕前幕後都好FRIEND,好溫馨,真係CLSOE到不得了。

好似徐榮個B女出世之後,馬家又好,律師樓啲人又好,車輪轉咁上去徐榮屋企探BB。今次徐榮帶埋B女開工,劇中嘅老友可以話係過足手癮啦。不過人多,菌又多,加上錄影廠空氣又唔好,唔想「馬家好」病,徐榮都有唔少要求。好似一班劇員要同馬家好埋位之前,一定要消毒。唔可以超時工作,阿媽仲會跟實阿B,以防萬一。

其中一個單元就見到劉丹扮嘅馬虎,因為有病,但又想抱下馬家好,所以就將自己由頭包到落腳。現實中劉丹亦因為試過幾聲咳,為咗保障馬家好,劉丹自動波帶口罩。個個為咗馬家好,要消毒再消毒,不過扮佢阿媽嘅阮兒,唔單止消毒咁簡單,仲專登谷肥自己,等自己多啲肉地,睇落真係似生完馬家好咁樣。

馬家好呀!馬家好,你真係厲害啦! 全組人為你服務,勁呀!

鍾意就快D Share啦!