掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

吳業坤拍真人騷底線:沖涼唔影得 __,吳業坤,

吳業坤指出得街嘅都ok~next1/1pre不過會唔會真係太低呀!next1/1pre佢仲話真人騷要好多資源,肯喺佢身上擺咁多資源未嘗唔係一件好事。next1/1pre坤坤又好謙咁話唔覺自己紅咗…next1/1pre佢又大講有味笑話下次要喺件衫度留番個位嚟擺獎。next1/1pre坤坤,你真係好搞笑呀!next1/1pre睇吓佢真係一啲偶像包袱都冇㗎…next1/1pre吳業坤next1/1pre ...


吳業坤指出得街嘅都ok~

next 1/1 pre

不過會唔會真係太低呀!

next 1/1 pre

佢仲話真人騷要好多資源,肯喺佢身上擺咁多資源未嘗唔係一件好事。

next 1/1 pre

坤坤又好謙咁話唔覺自己紅咗…

next 1/1 pre

佢又大講有味笑話下次要喺件衫度留番個位嚟擺獎。

next 1/1 pre

坤坤,你真係好搞笑呀!

next 1/1 pre

睇吓佢真係一啲偶像包袱都冇㗎…

next 1/1 pre

吳業坤

next 1/1 pre

歌手吳業坤現身電台,講到有報道指他收入急升,他表示:「少少調整都會有,但好開心大家搵我唱歌。(多咗幾多job?)冇特別計,等多一、兩個月先知有冇多咗。」講到他即將舉行簽唱會,問到簽唱會可是爆紅後才接?他表示:「一早定咗,其實我都想快啲搞,因為出咗碟都有一、兩個月,都差fans好多債。」講到「動L」事件,問到他到時可會再着短褲?他笑言:「唔會,有陰影,會着鬆身啲,設計師都同我講咗唔好意思,佢話可能度漏咗。」問到下次着褲該部位可會留番鬆啲位?他即大講有味笑話:「留番個位嚟擺獎,唔好讀歪。」

冇影響心情:過咗去嘅野唔怕分享

講到他現時有所成就,媽媽可感安慰?他即以「兒子生性病母倍感安慰」來表示:「因為兒子生性,我媽咪冇病嘅,但佢開心嘅。(點慶祝?)特登同佢食飯,諗住同佢行街,但佢都為我着想,冇話特別買啲咩。」而講到有報道指其父因包二奶而導致離婚,而媽媽就要拿綜援養大他和妹妹,問到媽媽可有因報道影響心情?他表示:「冇嘅,佢仲正面過我,過咗去嘅野唔怕分享,但事實嘅嘢無需正面或負面評價加上去,未來都唔想講咁多關於家庭嘅野,想寧靜啲。(覺得紅咗有代價?)我唔敢講我紅咗,但凡事有兩面,啲前輩都好鼓勵我,叫我唔使怕呢啲,keep住本質。」他亦謂現時已沒再拿綜援。

唔覺陳海琪暗串佢

談到DJ陳海琪日前疑似在網上暗串他,但之後又甫兩人合照,對此他表示:「冇嘢嘅,佢又冇講名,我唔會諗呢個係咪我,就當係前輩點睇現今樂壇。(但張合照係幾時影?)因為佢係我唱片公司高層Tommy Chu嘅好朋友,補祝Tommy結婚我哋有約出嚟食飯,張相係4號影,佢打句嘢係2號,所以係之後影。(見到面有冇尷尬?)冇,佢好鼓勵我,叫我畀心機,識英雄重英雄,前輩嘅說話係要聽。」問到可覺被人抽水?他笑言:「佢又冇摸我。」而講到有指他將拍真人騷,他表示未太知詳情:「應該係app嘅live。(唔介意暴露私生活?)我有底線,就沖涼唔影得。(你條底線都幾低。)出得街嘅都ok,不過真人騷要好多資源,肯喺我身上擺咁多資源未嘗唔係一件好事。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!