網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月19日 星期二

崔建邦疑有第三者 陳嘉莉爆喊搬離愛巢 __,陳嘉莉,崔建邦,

有傳崔建邦有小三,搞到同陳嘉莉分手。next1/1pre陳嘉莉搵老闆李月傾心事。next1/1pre陳嘉莉借酒澆愁。next1/1pre陳嘉莉喊到飛起。next1/1pre陳嘉莉之後去咗睇家具。next1/1pre又睇雪櫃。next1/1pre試吓地掃。next1/1pre無癮返歸。next1/1pre陳嘉莉樣靚身材正。next1/1pre陳嘉莉(右2)同金秀賢(左3)合作過。next1/1pre ...


有傳崔建邦有小三,搞到同陳嘉莉分手。

next 1/1 pre

陳嘉莉搵老闆李月傾心事。

next 1/1 pre

陳嘉莉借酒澆愁。

next 1/1 pre

陳嘉莉喊到飛起。

next 1/1 pre

陳嘉莉之後去咗睇家具。

next 1/1 pre

又睇雪櫃。

next 1/1 pre

試吓地掃。

next 1/1 pre

無癮返歸。

next 1/1 pre

陳嘉莉樣靚身材正。

next 1/1 pre

陳嘉莉(右2)同金秀賢(左3)合作過。

next 1/1 pre

之前影到陳嘉莉同崔建邦行街街。(資料圖片)

next 1/1 pre

陳嘉莉(資料圖片)

next 1/1 pre

模特兒陳嘉莉(Kelly)與藝人男友崔建邦(Amigo)拍拖一年半,一直恩愛非常。即使Amigo形象花弗,Kelly仍處處維護對方,並曾力撐對方是「筍盤」嫁得過。但據知二人因工作時常分隔兩地,加上他們希望專注事業故協議分手。同時,亦盛傳因有第三者介入,才致二人分手收場。

酒吧傾心事

日前,Kelly相約老闆李月(Bobo)到尖沙咀酒吧傾心事,戴上漁夫帽的Kelly全程苦埋口臉,並滔滔不絕地向Bobo訴苦。喝了少許紅酒後,她愈說愈激動,更說得雙眼通紅。Bobo見狀即給她遞上紙巾,並抱着她、安慰她,Kelly忍不住眼淚直流,不斷用紙巾抹面,二人聊了一個多小時才離去。

一枝公睇家具

由於Kelly在港沒有太多家人,故與Amigo拍拖不久便過同居生活。為免藕斷絲連,Kelly分手後即搬離愛巢,租樓自住。Kelly雖然只有23歲但吸金力十足,早前與韓星金秀賢合作拍攝內地廣告後,人氣急升,工作接踵而來。日前,她獨自到家品店為新居添置日常用品,她先看洗衣機、乾衣機等大型電器,再看風筒、湯煲、地拖等家具。於店內閒逛一個多小時,並買了兩大袋戰利品,看來甩拖後的她相當清閒。

《東網》致電Bobo追問Kelly爆喊一事,她坦言:「嗰日同佢飲嘢係傾過感情問題,佢有話同Amigo分咗手,我冇追問原因,只係安慰吓佢。(佢經濟有冇問題?問你借糧?)做我哋呢行有數期,我同佢講如果經濟上有任何要幫手可以隨時出聲,不過我相信佢經濟冇問題,佢一向好多job,呢兩年佢幫公司都賺咗好多錢。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!