掃呢頁CODE去手機

2016年1月12日 星期二

吳業坤:做真姊弟!坤坤預告同龔嘉欣擺酒上契 __,吳業坤,鍾嘉欣,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,

坤坤話搵日正式同龔嘉欣擺酒上契!next1/1pre本身兩人話有「有重要事要宣布」~next1/1pre當記者以為佢哋公開戀情~next1/1pre點知佢哋即場宣布「上契」~next1/1pre不過坤坤話今晚交換禮物先,搵日正式擺番圍上契。next1/1pre今次佢哋由「姊弟戀」,變做契成「姊弟」啦!next1/1pre龔嘉欣(中)話佢哋上契係感情昇華!next1/1pre龔嘉欣next1/1pr ...


坤坤話搵日正式同龔嘉欣擺酒上契!next1/1pre本身兩人話有「有重要事要宣布」~next1/1pre當記者以為佢哋公開戀情~next1/1pre點知佢哋即場宣布「上契」~next1/1pre不過坤坤話今晚交換禮物先,搵日正式擺番圍上契。next1/1pre今次佢哋由「姊弟戀」,變做契成「姊弟」next1/1pre龔嘉欣(中)話佢哋上契係感情昇華!next1/1pre龔嘉欣next1/1pr ...


坤坤話搵日正式同龔嘉欣擺酒上契!

next 1/1 pre

本身兩人話有「有重要事要宣布」~

next 1/1 pre

當記者以為佢哋公開戀情~

next 1/1 pre

點知佢哋即場宣布「上契」~

next 1/1 pre

不過坤坤話今晚交換禮物先,搵日正式擺番圍上契。

next 1/1 pre

今次佢哋由「姊弟戀」,變做契成「姊弟」

next 1/1 pre

龔嘉欣(中)話佢哋上契係感情昇華!

next 1/1 pre

龔嘉欣

next 1/1 pre

劉丹話一家人團圓過新年,就係佢嘅新年願望!

next 1/1 pre

劉愷威與楊冪(資料圖片)

next 1/1 pre

無綫處境劇《愛.回家》台前幕後舉行新年聚餐。近日緋聞傳得甚囂塵上的龔嘉欣與吳業坤多次應記者要求大方合照,期間二人表示「有重要事要宣布」,坤坤更搞笑向記者表示:「留少少版位畀我。」

正當大家以為二人公開戀情時,坤坤即從購物袋中抽出一對足金飯碗,二人即場宣布「上契」!坤坤謂:「今晚交換禮物先,Pre-上契!上契要搵日正正式式擺番圍。大家以後可以叫佢(龔嘉欣)『坤姐』,咁我又有坤媽同坤妹!」

感情昇華

只大坤坤四個月的龔嘉欣語氣似足「大家姐」,問到此舉是否劃清界線時,她答:「唔係,係昇華咗就真,一家人嘛。以後我又有坤媽錫,我自己媽媽唔喺身邊,依家多咗人錫。」談到與工作人員聯歡,龔嘉欣表示:「我都算係搞手,演員們話夾錢埋單,唔夠咪我哋兩姐弟包底囉。」至於其主演的《刀下留人》結局收視相當不錯,龔嘉欣謂:「好開心,其實每晚我哋成班演員都會喺group chat度討論劇情,套戲拍完咗都仲係一條心。」

劉丹恨團圓過新年

同場劉丹被問到《愛》劇即將告終,他謂:「大家都冇問,有得拍咪拍落去囉,再好食嘅筵席都有散嘅一日。」談到即將到來的農曆年,他表示:「劉愷威喺上海拍緊嘢,新抱就喺韓國拍電影,依家未知點。一家人能夠團圓到1至2日,就係我嘅新年願望啦。(追多個孫?)咁要睇啲後生啦。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!