網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月4日 星期一

讚李佳芯黃智雯靚 方中信自嘲老唔過電 __,李佳芯,方中信,黃智雯,

方中信話自己同李佳芯(右圖上左)及黃智雯(右圖上右)唔過電!next1/1pre方中信仲搞笑話可能李佳芯同黃智雯嫌自己老!next1/1pre齊齊拜神!next1/1pre方中信話李佳芯(左)同黃智雯都靚!next1/1pre方中信希望有昏迷戲,令佢可以「休息吓」!next1/1pre藝人方中信、廖啟智、黃智雯及李佳芯等到將軍澳電視城出席無綫新劇《律政強人》開鏡拜神儀式。自方中信開拍《律》劇後,他 ...


方中信話自己同李佳芯(右圖上左)及黃智雯(右圖上右)唔過電!

next 1/1 pre

方中信仲搞笑話可能李佳芯同黃智雯嫌自己老!

next 1/1 pre

齊齊拜神!

next 1/1 pre

方中信話李佳芯(左)同黃智雯都靚!

next 1/1 pre

方中信希望有昏迷戲,令佢可以「休息吓」!

next 1/1 pre

藝人方中信、廖啟智、黃智雯及李佳芯等到將軍澳電視城出席無綫新劇《律政強人》開鏡拜神儀式。自方中信開拍《律》劇後,他一直大呻對白太長背到「嘔泡」,今日他終有幸在儀式中會面編審黃偉強,他即時上前向編審投訴,笑謂:「你寫就寫得過癮!」之後更要求編審為他設計昏迷戲份,好讓他有數集「休息」。

呻編劇「明戙」

方中信接受訪問時更直稱編審是「明戙」,使他被逼喪背長對白,問他準備功夫要做多久?他表示通常派劇本後都有5至6天,說:「無可能打天才波。同埋希望個劇本之後可以寫我昏迷,應該畀多啲機會新人,黃智雯、李佳芯。」

唔怕老婆詐型

提到與新人合作,問他女演員們的魅力如何?他即時笑言:「得到不得了,如果我後生多廿年都會追佢哋。(邊個靚?)全部都咁正,律師樓入面全都靚女!(咁講你唔怕被老婆鬧?)唔怕,佢知我乜都做唔到。」問到李佳芯和黃智雯的比較時,方中信稱二人皆靚,不過稍感二人對自己不為所動未能過電,說:「可能佢哋嫌我老。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!