掃呢頁CODE去手機

2016年1月11日 星期一

張梓琳:大肚張梓琳面圓圓 網民讚靚媽 __,圓圓,高圓圓,

張梓琳雖然用手遮面,不過網民就讚佢依然咁靚!next1/1pre張梓琳仲不忙同老公出去行吓,享受生活。next1/1pre楊冪不約而同都甫咗張用手遮面的相!next1/1pre正懷有身孕嘅前世姐張梓琳呢排除咗工作之外,都不忙同老公出外行吓,享受生活,佢喺微博上載近照,又留言:「週(周)末生活小圖,是不是圓了一些呀?」唔知係咪覺得自己塊面圓咗,張梓琳就專登用手遮一遮塊面,不過網民就大讚佢依然咁靚!而 ...


張梓琳雖然用手遮面,不過網民就讚佢依然咁靚!

next 1/1 pre

張梓琳仲不忙同老公出去行吓,享受生活。

next 1/1 pre

楊冪不約而同都甫咗張用手遮面的相!

next 1/1 pre

正懷有身孕嘅前世姐張梓琳呢排除咗工作之外,都不忙同老公出外行吓,享受生活,佢喺微博上載近照,又留言:「週(周)末生活小圖,是不是圓了一些呀?」唔知係咪覺得自己塊面圓咗,張梓琳就專登用手遮一遮塊面,不過網民就大讚佢依然咁靚!而楊冪亦不約而同地用手遮面,又留言:「遮住臉也算美女。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!