掃呢頁CODE去手機

2016年1月17日 星期日

邢嘉倩先有後婚?張天愛:依家咩年代 __,張天愛,邢嘉倩,

張天愛(左)愛女邢嘉倩宣布有BB,對於係咪未婚,張天愛就覺得冇所謂,唔使咁傳統!(資料圖片)next1/1pre張天愛仲話阿女想生BB好耐,但有咗幾耐就等阿女自己講!next1/1pre富商邢李㷧與前妻張天愛女兒邢嘉倩在Instagram宣布懷孕,身在英國的張天愛接受訪問時,喜悦表示將榮升婆婆,她說:「好開心,佢一直都好鍾意小朋友,想有bb好耐,亦plan咗好耐。(有咗幾個月?)呢啲唔講啦,等佢自 ...


張天愛(左)愛女邢嘉倩宣布有BB,對於係咪未婚,張天愛就覺得冇所謂,唔使咁傳統!(資料圖片)

next 1/1 pre

張天愛仲話阿女想生BB好耐,但有咗幾耐就等阿女自己講!

next 1/1 pre

富商邢李㷧與前妻張天愛女兒邢嘉倩在Instagram宣布懷孕,身在英國的張天愛接受訪問時,喜悦表示將榮升婆婆,她說:「好開心,佢一直都好鍾意小朋友,想有bb好耐,亦plan咗好耐。(有咗幾個月?)呢啲唔講啦,等佢自己講。」

被問到女兒是否未婚?她說:「依家咩年代,佢想生bb先,現代人有新諗法,點解一定要結婚,我哋思想好開放,兩個人一齊最重要信任同愛對方,唔係要咁傳統,阿女做事好有獨立思想同計劃。」被問到會否幫手湊b?她開心說:「當然,Anytime!」至於女兒男友是甚麼國藉,兩人拍拖多久及是否產後才結婚等問題,她都沒有回應,表示等女兒公布。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!