掃呢頁CODE去手機

2016年1月2日 星期六

樂基兒:樂基兒元旦公布新戀情 貼到實勁甜蜜 __,樂基兒,基兒,

樂基兒趁住元旦順便公布戀情!next1/1pre真係好Sweet,Sweet!~next1/1pre樂基兒IG圖片next1/1pre名模樂基兒(Gaile)自與天王黎明離婚後,一直有唔少狂蜂浪蝶埋身,雖從未正式公開戀情,但早前Gaile曾公開承認有新男友,仲默認與男友發展中,新一年開始Gaile就有好消息宣布,剛剛佢喺Instagram上載男友的合照,相中佢更被男友身貼身從後攬實,甜蜜滿瀉,Ga ...


樂基兒趁住元旦順便公布戀情!

next 1/1 pre

真係好Sweet,Sweet!~

next 1/1 pre

樂基兒IG圖片

next 1/1 pre

名模樂基兒(Gaile)自與天王黎明離婚後,一直有唔少狂蜂浪蝶埋身,雖從未正式公開戀情,但早前Gaile曾公開承認有新男友,仲默認與男友發展中,新一年開始Gaile就有好消息宣布,剛剛佢喺Instagram上載男友的合照,相中佢更被男友身貼身從後攬實,甜蜜滿瀉,Gaile更留言認愛:「Happy New Year! It's official.」

本報致電Gaile,她表示新任男友名字名Ian,從事有機食品生意,她還用「New Year,New Start」形容這是她的新開始:「其實佢係圈外人,唔想講咁多啦,總之我好開心!」問會否公布埋婚訊?她說:「唔係,只係For畀大家知我有新開始!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!