網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月31日 星期日

張秀文晒深溝引龍友「擔櫈仔」喪影 __,張秀文,

張秀文晒深溝引龍友「擔櫈仔」喪影。next1/1pre張秀文表示已做足安全措施。next1/1pre張秀文話有人影都好開心,因為自己影唔到。next1/1pre張秀文認事業線重。next1/1pre雖然已經做足安全措施,不過張秀文每一步都好小心謹慎。next1/1pre無綫小花張秀文露「深溝」出席公開活動,引來龍友「擔櫈仔」拍照。見慣大場面的她淡定回應:「我做好晒安全措施,有人影都開心。我自己影唔 ...


張秀文晒深溝引龍友「擔櫈仔」喪影。

next 1/1 pre

張秀文表示已做足安全措施。

next 1/1 pre

張秀文話有人影都好開心,因為自己影唔到。

next 1/1 pre

張秀文認事業線重。

next 1/1 pre

雖然已經做足安全措施,不過張秀文每一步都好小心謹慎。

next 1/1 pre

無綫小花張秀文露「深溝」出席公開活動,引來龍友「擔櫈仔」拍照。見慣大場面的她淡定回應:「我做好晒安全措施,有人影都開心。我自己影唔到,佢哋會傳番啲靚相畀我留念。」

問到來年時否繼續以性感形象示人,她笑答:「我事業心都幾重,近排又買咗啲靚衫,我面又圓,着貼身啲好。(公司冇詐型?)我事業心重喎,好事嚟嘅。」

包5位數大利是畀媽咪

她坦言近日工作繁忙,由台灣拍攝旅遊特輯返港多天,仍未整理行李箱,惹來媽媽投訴:「佢話最遲年29要清晒,佢唔想同啲喼一齊過年!」問到收入是否倍增,她大方回應:「一年比一年好啦,會包大利是畀媽咪,預計5位數,睇吓嚟緊會唔會仲好啲,不過我都冇時間買禮物獎勵自己,或者買啲花膠燕窩滋潤吓。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!